طراحی بنر حرفه ای به مشتریان کمک خواهد کرد تا بتوانند به یک تبلیغات شگفتانگیز برسند. برای حرفهای شدن بنرها نیاز است مشتری و طراح با یکدیگر در ارتباط باشند تا بتوانند ایدههای خود را روی کاغذ پیاده کنند. سپس طراح با در نظر گرفتن مهمترین استراتژیها استارت طراحی بنر را خواهد زد. برای یک تبلیغ حرفهای، بنرها ایدهآلترین راه ممکن هستند. ایران تایپیست با داشتن طراحان حرفهای میتواند شما را به خواستهتان برساند.
مهمترین نکات در زمینه طراحی بنر حرفه ای
کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید
صدور فاکتور رایگان می باشد
پشتیبانی 24 ساعته 47624763 - 021
مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری) 09195920598
مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری) 09196924796
مشاوره رایگان تقویت رزومه 09197349500
مشاوره رایگان چاپ کتاب 09197349500
مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری) 09198282102
مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری) 09195046400
مسئول پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری) 09195046400
مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی 09195046400
مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و تدوین ویدئو 09195046400
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09197733916
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09199170040
تماس، واتساپ یا تلگرام
هزینه تایپ هزینه ترجمه هزینه صفحه آرایی هزینه ویراستاری هزینه چاپ کتاب
هزینه طراحی جلد هزینه تحلیل آماری هزینه تهیه پاورپوینت هزینه خلاصه نویسی
طراحی بنر حرفهای با کیفیت بالا برای تبلیغات شگفتانگیز
تبلیغات بنری سالها بوده که مورد توجه افراد است. در زمانهای گذشته این بنرها در مکانها و بیلبوردهای گوناگون نصب میشدند؛ اما حالا شکل متفاوتتری دارند و میتوانند به صورت آنلاین در انواع وبسایتها و شبکههای اجتماعی مورد استفاده قرار بگیرند. برای معرفی خدمات رستورانها، فروشگاهها و... میتوان از بنرها بهره برد. در واقع بنرها راهی برای تبلیغات شگفتانگیز هستند. انتخاب نوع بنر بستگی به هدف شما دارد. به عنوان مثال اگر به دنبال رقابت هستید، بنرهای محیطی مناسبترین گزینه هستند. اگر صرفاً به دنبال راهی هستید تا به وبسایت تبلیغکننده پیوند داده شوید، میتوانید از بنرهای آنلاین بهره بگیرید.
طراحی بنر حرفه ای راهی است تا شما را به یک تبلیغ شگفتانگیز برساند. این بنرها میتوانند مخاطبان و بینندگان را تشویق به کلیک کنند. با این کار مخاطب به وبسایت تبلیغکننده انتقال پیدا خواهد کرد. برای اینکه با کمک بنرها به کسب درآمد برسید، نیاز است راههای مؤثر تبلیغ را انتخاب کنید. این موضوع بستگی به هماهنگی طراح و مشتری دارد که در ادامه به صورت کامل آن را بررسی خواهیم کرد؛ اما یک بنر باید مطابق با آخرین استراتژیها طراحی شوند تا بتوانند شگفتانگیز بودن خودشان را نشان دهند. ایران تایپیست در زمینه ارائه حرفهایترین بنرها فعالیت دارد و شما میتوانید نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.
تبلیغات شگفتانگیز با کمک طراحی بنر
پیامی قدرتمند در دستان شما با استفاده از طراحی حرفهای در بنر
بسیاری از شرکتها به هیچ عنوان از خدمات طراحی بنر حرفه ای استفاده نمیکنند. آیا دلیل این موضوع را میدانید؟ در واقع ترس از شکست مانع از انجام بسیاری از کارها میشود؛ اما تبلیغات بنری یک راه ارزشمند است و میتوان از آن تحت عنوان یک سرمایهگذاری موقتی و دائمی یاد کرد. تبلیغات بنری علاوه بر اینکه هزینه چندانی ندارند، بسیار چشمنواز هستند و میتوان از طریق آنها نام برند را بر سر زبانها انداخت. البته این به شرطی است که بنر شما به صورت حرفهای طراحی شود. زمانی که بنرها مطابق با آخرین استراتژیها طراحی شوند، میتوان مخاطبان بسیاری را به سمت خود جلب کرد و به ترافیک مورد نیاز برای وبسایت یا هر شبکه اجتماعی دیگر رسید. بنرهای تبلیغاتی حرفهای جلوه بصری بسیار جذابی دارند و میتوانند روی زیبایی مرورگرها تأثیر خود را بگذارند. اگر قصد دارید پیام خود را کاملاً قدرتمند منتقل کنید، بنرها راهی مناسب هستند.
اگر سناریو هنگام طراحی بنر به خوبی خلق شود، بینندگان و مخاطبان میتوانند با محصول یا خدمات مربوطه به خوبی ارتباط برقرار کنند. بنرها اگر به صورت مداوم در یک مکان نصب شوند یا در یک وبسایت قرار بگیرند، میتوانند باعث آگاهی از یک برند شوند. در واقع افراد زمانی برند شما را خواهند شناخت که چندین بار با تبلیغات آن روبهرو شوند. به عنوان مثال گاهی اوقات نیاز است یک بنر برای حداقل هفت بار جلوی چشمهای مخاطب باشد. در این صورت میتوانید کم کم در ذهن مخاطب پررنگتر شوید و برند خود را معروف و معروفتر کنید. اگر بازاریابی به درستی صورت بگیرد، مخاطبان هدف را به سمت برند خود جذب خواهید کرد و از این طریق میتوانید پیام قدرتمند خود را انتقال دهید. در واقع همه چیز در گرو طراحی حرفهای بنر است.
ارائه پیام هنگام طراحی بنر
کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید
صدور فاکتور رایگان می باشد
پشتیبانی 24 ساعته 47624763 - 021
مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری) 09195920598
مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری) 09196924796
مشاوره رایگان تقویت رزومه 09197349500
مشاوره رایگان چاپ کتاب 09197349500
مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری) 09198282102
مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری) 09195046400
مسئول پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری) 09195046400
مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی 09195046400
مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و تدوین ویدئو 09195046400
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09197733916
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09199170040
تماس، واتساپ یا تلگرام
هزینه تایپ هزینه ترجمه هزینه صفحه آرایی هزینه ویراستاری هزینه چاپ کتاب
هزینه طراحی جلد هزینه تحلیل آماری هزینه تهیه پاورپوینت هزینه خلاصه نویسی
خدمات طراحی بنر حرفهای برای کسب و کارها و برندها
کسبوکارها و برندها برای پیشرفت میتوانند از خدمات طراحی بنر حرفه ای بهره ببرند. خدماتی که توسط مجموعه ایران تایپیست ارائه میشوند، انواع گوناگونی دارند و هر کدام از این قابلیت برخوردار هستند تا تأثیرات ویژهای روی جذب مخاطب بگذارند. از خدماتی که توسط مجموعه ایران تایپیست در زمینه طراحی بنر وجود دارند، میتوانیم به گزینههای زیر اشاره داشته باشیم:
- طراحی بنر برای سایت: با کمک این بنرها میتوان نرخ کلیک را افزایش داد و مخاطبان زیادی را به سمت وبسایت هدایت کرد.
- طراحی بنر برای اینستاگرام: اینستاگرام یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی است و میتوان از آن در راستای معرفی برند بهره برد. بنرهای اینستاگرام اگر به خوبی طراحی شوند، میتوانید توسط آنها به کسب درآمد برسید.
- طراحی بنر تبلیغاتی: بنرهای تبلیغاتی راهی عالی برای معرفی محصول هستند. اگر محصول جدیدی دارید و میخواهید آن را معرفی کنید، بنرها ایدهآلترین راهکار هستند.
- طراحی بنر محیطی: بنرهایی که برای محیط طراحی میشوند، در مکانهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند و زیرمجموعههای گوناگونی دارند؛ از جمله بنر مغازه، همایش و...
انواع خدمات طراحی بنر حرفه ای
طراحی بنر به کمک حرفه ای ها
بنرها انواع مختلفی دارند و میتوانند به دو نوع ایستا یا پویا تقسیم شوند. این بنرها به صورت استراتژیک در یک وبسایت قرار میگیرند و از این طریق باعث جلب توجه مخاطبان و مصرفکنندگان خواهند شد. برندها با کمک این بنرها میتوانند به تبلیغ کسبوکار خود بپردازند و باعث تشویق بیننده برای بازدید از وبسایت شوند. در واقع تبلیغ بنری میتواند به اهداف تجاری جامه عمل بپوشاند. بنرها برای اینکه بتوانند به خوبی از عهده تبلیغات و جذب مخاطب بر بیایند، باید حرفهای طراحی شوند؛ به همین علت انتخاب یک طراح کاربلد ضرورت دارد. افرادی که در زمینه طراحی بنر به صورت حرفهای فعالیت دارند، از ویژگیهای مختلفی برخوردار هستند. هر کدام از این ویژگیها اهمیت بالایی دارند و باعث خواهند شد بنرها نظر اکثر مخاطبان را به خود جلب کنند. در یک نگاه کلی طراحان حرفهای بنر ویژگیهای زیر را دارند:
- به مباحث خدمات گرافیکی تسلط کافی دارند.
- درباره مباحث تبلیغات اینترنتی اطلاعات لازم را دارند.
- طراحان حرفهای میدانند که چگونه از متنهای تبلیغاتی استفاده کنند.
- خلاقیت بالایی دارند و ذوق بسیاری هنگام طراحی نشان میدهند.
- میتوانند برای بنرها تصاویر بسیار جذابی طراحی کنند.
- نیاز مشتری را به صورت کامل درک کرده و بر این اساس بنرها را طراحی میکنند.
- همچنین طراحان حرفهای بنر همه روزه در حال آپدیت اطلاعات خود هستند.
تمام ویژگیهای مذکور را میتوانید در طراحان حرفهای ایران تایپیست مشاهده کنید. این مجموعه از افراد حرفهای در راستای طراحی بنر بهره میبرد. اگر شما نیز قصد دارید با کمک بنر خود کلیکهای بیشتری به دست بیاورید و یا باعث هدایت ترافیک به وبسایت شوید، میتوانید با طراحان این مجموعه در تماس باشید.
راهنمایی برای طراحی بهینه بنر حرفهای و برتر در تبلیغات
بنرها میتوانند نوعی تبلیغات خلاقانه به حساب بیایند که هدف از طراحی آنها افزایش ترافیک وبسایت است. برای اینکه بتوان از مزایای تبلیغات بهره برد، به طراحی بنر حرفه ای نیاز است. در این راستا باید از برترین طراحان کمک گرفته شود. این طراحان با اصول خلق یک بنر حرفهای آشنا هستند و از راهنماییهایی که در این زمینه وجود دارند، نهایت بهره را میبرند. در این بخش قصد داریم به چند نمونه از این نکات اشاره داشته باشیم؛ پس همراه ما باشید.
مهمترین نکات هنگام طراحی بنر حرفه ای
1. شناسایی هدف
اولین و مهمترین نکتهای که هنگام طراحی بنر باید در نظر گرفته شود، هدف است. برای اینکه بتوانید یک بنر را حرفهای و عالی طراحی کنید، نیاز است در ابتدا درک درستی از هدف مشتری داشته باشید. مشتری به چه دلیلی به دنبال بنر است؟ قصد رسیدن به چه چیزی را دارد؟ هدف هر کس از طراحی برند متفاوت است که از جمله آنها میتوانیم به گزینههای زیر اشاره داشته باشیم:
- باعث آگاهی از برند میشود.
- بنر از برند شما یک تصور عمومی ایجاد میکند.
- باعث برجسته شدن یک محصول میشود.
- میتواند توجهات را به سمت فروش یا تبلیغات جلب کند.
- برای تبلیغ یک رویداد در آینده بسیار ایدهآل است.
- همچنین میتواند باعث افزایش آگاهی از یک برند شود.
به طور کلی اهداف بالقوه بیشماری برای طراحی بنر حرفه ای وجود دارند که گزینههای ذکر شده تنها چند نمونه محدود هستند. برخی اهداف حالت مستمر دارند؛ به همین علت باید برای مدت طولانیتری از آنها استفاده کرد. این در حالتی است که انواع بنرها ماهیت موقتی دارند و بعد از مدتی قابل حذف یا برداشت هستند. شاید در نگاه اول در نظر گرفتن اهداف بسیار بدیهی به نظر برسد؛ اما یک قدم بسیار مهم است که باید به آن توجه داشته باشید. دانش شما از هدف بنر، روی نحوه طراحی آن به صورت مستقیم اثر میگذارد. طراحان ایران تایپیست به صورت کامل با مشتری درباره اهداف بنر صحبت خواهند کرد تا در انتها بتوان بهترین سفارش را تحویل دهند.
2. انتخاب هوشمندانه رنگها
نکته مهمی که در طراحی بنر حرفه ای وجود دارد، انتخاب هوشمندانه رنگها است. هنگام طراحی بنر باید به خوبی درباره رنگها فکر کنید. رنگی که انتخاب میشود باید بنر را برای مخاطب جذاب کند. طراحانی که در این زمینه کار میکنند، از این موضوع مطلع هستند که رنگ چقدر در انتقال صحیح پیام اهمیت دارد. در واقع بر اساس آمارهای منتشرشده توجه 62 تا 90 درصد مخاطبان به رنگهای یک بنر است. ترجیحات رنگی یک سلیقه شخصی است و از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود. رنگها میتوانند فرهنگهای مختلف را تداعی کنند و در کل روی ادراک افراد تأثیرگذار هستند. به عنوان مثال در ایالت متحده رنگ سبز با محیطزیست و ثروت هماهنگی دارد. در بنرهای داخلی نیز رنگها باید در جای مناسب خود به کار روند تا فرهنگها و نمادها به خوبی برجسته شوند.
اهمیت بالای انتخاب رنگها
3. استفاده از تصاویر با کیفیت بالا
تصاویر نقش مهمی در جذب مخاطبان دارند. در واقع تصاویر از جمله عناصر بصری به شمار میروند که نقش بسیار مهمی در بنرها ایفا میکنند. تمامی تصاویر باید کیفیت بالایی داشته باشند تا از این طریق بتوان طراحی بنر را بهبود بخشید. تصاویری که از اینترنت دانلود میشوند، کیفیت پایین دارند؛ به همین علت نمیتوان روی آنها حساب باز کرد. تصاویر در فایلهای مختلف موجود هستند که اصلیترین آنها شامل گزینههای زیر میشوند:
- وکتور یا طرحهای کلی: تصاویر وکتور یک سری گرافیکهای هنری خطی هستند که کیفیت خود را بدون تغییر اندازه و... حفظ میکنند.
- رستر یا بیت مپ: تصاویر رستر تشکیلشده از یک سری نقاط ریز هستند. در واقع تجمع این نقاط در کنار یکدیگر تصاویر را تشکیل میدهند. امکان بزرگ کردن تصاویر تا حدودی امکانپذیر است؛ اما اگر بزرگنمایی بیش از حد باشد، وضوح اصلی از بین خواهد رفت.
طراحان هنگام ایجاد تصویر گرافیکی برای بنر نیاز است آن را به صورت فایل ذخیره کنند. با این کار هنگام بزرگنمایی نیز وضوح از بین نخواهد رفت. یک سری استراتژی وجود دارند که به شما کمک خواهند کرد بتوانید از تصاویر در بهترین کیفیت ممکن بهره ببرید. به عنوان مثال تصاویر نباید به صورت فشرده ذخیره شوند. همچنین وضوح خروجی آن هنگام ذخیره باید 100 در 200 نقطه در اینچ باشد.
4. مختصر نگه داشتن متن
نکته مهم دیگر در طراحی بنر حرفه ای مرتبط با متن است. گاهی اوقات فضای بنر خالی است؛ به همین علت طراحان ترجیح میدهند برای پر کردن این فضا از متن استفاده کنند. هر چند متن میتواند به تأثیرگذاری بنر شما کمک کند؛ اما اندازه آن نباید به گونهای باشد که مخاطب حوصله مطالعه نداشته باشد. فرقی ندارد اندازه بنر شما چقدر است. شما باید تمام تلاش خود را برای مختصر نگه داشتن متن خود به کار بگیرید. بنرها جایی برای داستانسرایی نیستند.
شما قصد دارید از طریق بنر پیام خاصی را به مخاطب انتقال دهید؛ به همین علت تمرکز اصلی باید روی همین گزینه باشد. اگر بنر شما قرار است در جای پر از ترافیک نصب شود، اهمیت متن کوتاه افزایش پیدا میکند. طول متن باید به اندازهای باشد که در چند ثانیه بتوان پیام آن را دریافت کرد. همچنین اگر گرافیک بنر استاندارد باشد، انتقال پیام نیز درستتر صورت خواهد گرفت. در بنر یک قانون با نام سه در پنج وجود دارد که بهتر است به آن پایبند باشید. بر اساس این قانون متن شما باید حداکثر 15 کلمه داشته باشد. این 15 کلمه باید در پنج خط سه کلمهای یا سه خط پنج کلمهای ظاهر شوند.
اهمیت متن کوتاه در طراحی بنرهای حرفهای
سخن آخر
طراحی بنر حرفه ای با استراتژیها و نکات مختلفی همراه است. طراحانی که این مسئولیت را برعهده میگیرند باید به خوبی با اهداف بنر آشنا باشند. سپس هنگام طراحی از بهترین رنگها و فونتها کمک بگیرند. همچنین مختصر نگه داشتن متن نیز بسیار ضروری است. اگر به دنبال تبلیغات شگفتانگیز و انتقال پیام در قدرتمندترین حالت هستید، میتوانید از خدمات طراحی بنر مجموعه ایران تایپیست بهره ببرید. ایران تایپیست با حرفهایترین طراحها قرارداد بسته است. بدون شک طراحان میتوانند رضایت صد درصدی شما را جلب کنند.
کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید
صدور فاکتور رایگان می باشد
پشتیبانی 24 ساعته 47624763 - 021
مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری) 09195920598
مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری) 09196924796
مشاوره رایگان تقویت رزومه 09197349500
مشاوره رایگان چاپ کتاب 09197349500
مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری) 09198282102
مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری) 09195046400
مسئول پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری) 09195046400
مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی 09195046400
مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و تدوین ویدئو 09195046400
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09197733916
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09199170040
تماس، واتساپ یا تلگرام
هزینه تایپ هزینه ترجمه هزینه صفحه آرایی هزینه ویراستاری هزینه چاپ کتاب
هزینه طراحی جلد هزینه تحلیل آماری هزینه تهیه پاورپوینت هزینه خلاصه نویسی