انجام تایپ فوری و ارزان بدون محدودیت حجمی و زبانی

تایپ فوری و ارزان به منظور انجام انواع امور تایپی از جمله، تایپ دست نویس، تایپ مقاله، تایپ کتاب، تایپ پایان نامه و غیره در موسسه تایپو قابل پذیرش است. در ضمن این نکته را هم خاطرنشان می‌سازیم که ارائه خدمات تایپو بدون هیچ محدودیت زبانی، زمانی و حجمی صورت می‌گیرد. بنابراین امور تایپی در هر حجمی که باشد با افتخار در 24 ساعت شبانه روز  تیم کاری ما آماده‌ دریافت سفارشات شما عزیزان می‌باشد.با همه این اوصاف وقتی صحبت از کلمه ارزان به میان می‌آید، بدان مفهوم نیست که سطح کیفی خدمات مان را کاهش می‌دهیم بلکه بالعکس تمامی اعضای مجموعه‌ی ما در اندیشه‌ی ارائه بهترین ها برای شما در امر تایپ سرعتی ارزان  می‌باشند. پس بدون هیچ دغدغه و نگرانی سفارشات تایپ فوری و ارزان تان را از سر تا سر کشور و حتی خارج از مرزهای این مرز و بوم  با کمال میل پذیرا هستیم.

تایپ فوری و ارزان

 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


 پذیرش سریع پایان نامه های تان را به همراه تایپ فوری و ارزان ما ممکن سازید

مزیت تایپ فوری و ارزان برای برخی امور از جمله تایپ فوری پایان نامه در مدت زمان کوتاه بسیار مفید و سودمند است. زیرا دورانی که در آن برای گذراندن واحدهای پایان نامه در هر مقطعی از تحصیلات تکمیلی در دانشگاه سپری می‌شود برخی اوقات به خاطر پر حجم بودن کارهای تحقیقاتی فرصت و مجالی برای تایپ سریع و ارزان پایان نامه و رساله نمی ماند. به سخن دیگر در حالت عادی خود کارهای پژوهشی و آزمایشگاهی بسته به هر رشته و تخصصی وقت گیر می‌باشد و اگر بخواهیم تایپ آن پایان نامه را هم بدان اضافه کنیم شرایط قدری پیچیده و دشوار می‌شود. لذا بهترین کار آن است که برای اینکه در مسیر پذیرش پایان نامه‌های تان به خوبی طی طریق نمایید، یکی از مسئولیت های این راه را که تایپ پایان نامه می‌باشد را به ما محول کنید تا نقش هر چند کوچک در کسب موفقیت های بیشمار شما داشته باشیم.

کدام موسسه برای تایپ فوری و ارزان مناسب است؟

تایپ فوری و ارزان در عصر و روزگاری که ما زندگی‌می‌کنیم از آن دسته موضوعاتی است که اگر  فردی در خصوص امور تایپی سفارشی داشته باشد ذهن او به طور ناخودآگاه به پرسش این سوال هدایت می‌شود که کدام موسسه برای تایپ فوری و ارزان مناسب و مطلوب است؟. در هر حال در عصری که همه چیز از ریز و درشت تب و تاب سرعت به خود گرفته و ما هم به ناچار برای این که از قافله عقب نمانیم علاقمندیم هر چه سریعتر مسیرمان را یکی پس از دیگری بپیماییم. اما در مسیر یک چیز ما را از شتاب گرفتن باز می‌دارد، بلی درست حدس زدید. هزینه‌های تایپ فوری از جمله دغدغه‌های این روزهای جوامع علمی به خصوص کسانی است که دستی در نوشتن و به تحریر درآوردن افکارشان دارند. به همین خاطر تایپ فوری و ارزان را به همت و مساعدت مجموعه‌ی‌ تایپو برای همگان عملی ساختیم.

شرایط ارزانترین تایپ فوری به زبان ساده

اندیشه‌ تایپ فوری و ارزان  موسسه‌‌ی تایپو به نظر می‌تواند با ارائه خدمات به شکل ایده‌آل، راهکاری مناسب برای بسیاری از افراد در جامعه باشد. در هر حال امروزه در هر کوی و برزنی که قدم می‌گذاری برگ‌های دست نویس به ندرت پیدا می‌شود. بخاطر همین مسئله ما گروهی از تایپیست های متبحر و کار بلد را گرد هم جمع نمودیم تا به کمک هم  بتوانیم تحویل سفارشات تایپ سریع را با نازلترین قیمت ها اجرایی کنیم. فقط کافیست شما دست نوشته ‌هایتان را پس از ثبت سفارش (حضوری _ غیر حضوری) در موسسه تایپو در اسرع وقت به ما ارسال نمایید. به این طریق مرکز ما در اولین فرصت و بدون فوت وقت به بررسی سفارشی که تحت عنوان ارزانترین تایپ فوری است می‌پردازد.  

ارزانترین تایپ فوری و باکیفیت مقالات تان را تضمین می کنیم

تایپ فوری و ارزان آن هم برای مقالاتی که فرصتی چندانی برای پایان یافتن مهلت ارسال آن برای مجلات مورد نظر، کنفرانس‌ها و کنگره ها چیزی نمانده است می‌تواند فکر و ایده‌ی جالبی باشد. در هر حال شما مخاطب گرامی چنانچه در چنین شرایطی قرار گرفتید  و از طرفی نمی‌خواهید از این فرصتی که پیش آمده برای ارسال آن مجله و کنفرانس معتبر را از دست بدهید.  ما از هم اکنون برای کمک به شما در این راه به گرمی دستان تان را می فشاریم. متن های مقالات تان را به ما سفارش دهید تا خروجی ما به شما کالاهایی همچون تایپ های بدون خطا آن هم با  نازلترین تایپ سریع باشد.با این گفته‌ها به نظر تایپ فوری و ارزان در نوع خود می‌تواند تقابل منحصر به فردی باشد. در هر حال تایپ سریع تان را با حفظ کیفیت از مجموعه‌ی تایپو بخواهید.

تایپ فوری و ارزان

رونمایی از تایپ فوری و ارزان فرمول های ریاضی در موسسه ما

در امر تایپ فوری و ارزان به کمک تایپیست های مجرب و ماهر خود به جهت مهارت داشتن در تایپ فرمول‌های ریاضی و معادلات شیمی و مباحثی از این دسته،  مجموعه تایپو مفتخر است تعداد تایپیست های خود را در این آیتم افزایش دهد تا بتواند جوابگوی درخواست بیشماری از این دست سفارشات تایپ فرمول به سبک تایپ  فوری و ارزان باشد.به جهت تایپ فوری و ارزان آن هم تایپ فرمول ها و معادلات مختلف بایستی تایپیست های ده انگشتی ما تبحر و تخصص در برخی نرم افزارها برای تایپ این نوع از فرمول‌ها را داشته باشند. این موارد را  اشاره کردیم تا بگوییم فکر همه چیز را برایتان کردیم. فقط شما بایستی گزینه "ثبت نهایی سفارش" ارزانترین تایپ سریع را در فرم درخواست تیک بزنید، تا موتور کاری ما هم برای تایپ فرمول و معادلات روشن شود و در کسری از ثانیه برای تایپ فوری و ارزان انجام وظیفه ‌نماییم.

تحویل تایپ فوری و ارزان دست نویس ها در کمتر از یک ساعت

به جهت تایپ فوری و ارزان، چنانچه در همین لحظه به دنبال موسسه و مرکزی هستید تا در عرض یک ساعت  امور تایپی شما را با این شرایط بپذیرد، مژده دهید بایستی بگوییم ما آماده خدمت رسانی در هر لحظه و موقعیتی که شما بخواهید هستیم. تنها بایستی ثبت سفارش خود را با دکمه‌یEnter نهایی کنید تا در مقابل پس از مشاوره گرفتن از کارشناسان مربوطه موسسه‌ی تایپو، تایپیست های ده انگشتی ما زنگ آغاز به کارشان به صدا درآید و بتوانند در اسرع وقت ارزانترین تایپ را برای شما ممکن سازند.بنابراین تایپ فوری و ارزان می‌تواند قدمی نو برای امور تایپی باشد که هر ثانیه از زمانی که در آن سپری می‌شود ارزشمند و حیاتی قلمداد میگردد. به هر سوی مجموعه ما  تعهد کاری را برای هر سفارش تایپ ارزان از خود به نمایش می‌گذارد تا با تحویل دادن سفارش در اسرع وقت ضامنی برای کارهای تایپ سریع شما می‌باشد.

ارزانترین خدمات تایپ فوری شبانه روزی تنها در مرکز ما

در تایپ فوری و ارزان اگر صحبت از ارائه خدمات به صورت شبانه روزی می‌شود، برای این گفته  نمونه سفارشات و نظرات کاربران می‌تواند تاییدی برای آن باشد. لذا تلاش های بی وقفه جمع کثیری از همکاران ما از جمله تایپیست های ده انگشتی ما که در هر موقعیت و شرایطی که صورت می‌گیرد می‌تواند ضمانتی برای تایپ ارزان پیش رو  و سفارشات بعدی از جانب ما باشد. در هر حال وقتی سخن از همراه اولی می‌شود، قدر مسلم است که پیش نیاز آن پشتیبانی و پیگیری در همه لحظات برای عرضه کار خوب از سوی این نهاد برای تایپ فوری و ارزان شما می‌باشد.

 مسیر تایپ ارزان و فوری کتاب همینجاست

اگر برای تایپ فوری و ارزان، چند موسسه و نهاد را برای اطلاع پیدا کردن از قیمتها و سایر شرایط ارائه خدمات آنها را  پرس و جو کردید،  ما پیشنهاد می‌کنیم در مسیر به موسسه تایپو هم سری بزنید به طور حتم خالی از لطف نخواهد بود اگر خدمات امور تایپی ما که دربرگیرنده‌ بسیاری از موارد می‌باشد و سفارش شما هم در آن گنجانده شده است لحظه‌ای هر چند کوتاه از نظر بگذرانید. اگر این توصیه را به شما می‌نماییم دلیل بر خودستایی ندانید، چرا که نمونه کارهایی ما که در طی این چند سال برای هموطنان در سر تا سر کشور ارائه نمودید خود گواه همه چیز است.امیدواریم در مسیر تایپ فوری و ارزان بتوانیم همکاری دو سویه‌ی خوب و خاطره انگیزی از خود برجای بگذاریم.

تایپ فور ی و ارزان

پذیرای 24 ساعته سریعترین سفارشات تایپ شما در سر تا سر کشور

در راستای تایپ فوری و ارزان،  اینک موسسه تایپو با افتخار اعلام میدارد که در هر 24 ساعت شبانه روز آماده‌ی دریافت سفارشات شما در آیتم های مختلف از جمله تایپ ارزان و سریع حال چه به صورت حضوری و یا چه از طریق سایتی که برای  ارتباط های غیر حضوری راه اندازی شده است می‌باشد. لذا در هر کجای این کره خاکی که زندگی ‌می‌کنید سفارش خود را در هر قالب و محتوایی که است به ما برسانید تا ما با عرضه‌ی آن به بهترین حالت ممکن شما را از همین حالا به مجموعه بزرگ تایپو پیوند دهیم.تایپ فوری و ارزان موسسه تایپو  آن هم به صورت نرخ های پایین، به جهت این است که بتواند گوشه‌ای از کار شما را بر عهده بگیرید تا شما را به سرمنزل گاهی نهایی که تحویل بی نقص سریعترین تایپ آن هم در سراسر کشور می‌باشد برساند.

نگاهی به آینده با ارائه خدمات تایپ فوری و ارزان در محیط آنلاین

در تایپ فوری و ارزان همان طور که مستحضر هستید علاوه بر اینکه از گذشته درس می‌آموزیم و برای طی طریق در مسیر  نیم نگاهی هم به آینده و دوردست های پیش رو داریم تا بتوانیم چشم انداز خوبی را برای خود ترسیم نماییم و در نهایت خدمات خوب و ایده آل برای شما مخاطبان محترم عرضه نماییم. به  همین خاطر تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با استفاده از پیشرفته‌ترین  ابزار و رسانه در هر بخش از کار بتوانیم نظر شما را به خود جلب نماییم که این هدف نهایی و اصلی ما در راه فوری‌ترین تایپ می‌باشد.لذا تایپ فوری و ارزان در محیط آنلاین می‌تواند یکی از خدماتی مدرن موسسه‌ی تایپو باشد که در هر لحظه و ساعت با دریافت تایپ آن هم با نازلترین قیمت ها بتواند خدمات خود را در جای جای میهن عزیزمان بگستراند.


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


موسسه تایپو همراه اولی مناسب برای تایپ فوری و ارزان

در تایپ فوری و ارزان تیم تایپو با استفاده از تایپیست های خبره و توانمند می‌تواند برای بسیاری از امور تایپی شما همراه اولی به موقع و خوش قولی باشد. از آنجایی که ما هم با توجه به موانع و مشکلاتی که گاهی در جامعه پدیدار می‌شود اشراف کامل داریم و در این راه هم استراتژی ها و تسهیلات ویژه‌ای برای شما در نظر گرفتیم تا بتوانید بدون هیچ دلواپسی در هر کجایی که هستید کارهایتان را به جلو پیش ببرید. در هر حال به نظر تایپ فوری و ارزان بتواند در برخی موقعیت های حیاتی با شتاب خود را به شما برساند و در آن لحظات حساس مرحمی برای شما باشد.

دیگر نگران هزینه‌های تایپ فوری فایل های صوتی خود نباشید

تایپ فوری و ارزان موسسه تایپو در فهرست خدمات خود، تایپ سریع از روی فایل‌های صوتی را گنجانده است تا بتوانیم پاسخگوی خوبی برای شما در سریعترین حالت ممکن باشیم. به هر حال شما هر فایل صوتی با هر شرایط و کیفیتی که دارید را در اولین فرصت پس از ثبت سفارش (حضوری – غیرحضوری) به دستان تایپیست های ده انگشتی ما بسپارید تا بتوانیم برگ زرینی از دیگر افتخارات خودمان را به کمک مدد و همکاری شما ورق بزنیم. به این ترتیب با توجه به اینکه مرکز ما 40 زبان دنیا را پشتیبانی می‌کند، با توجه به این نکته فایل خود را با هر زبان و لهجه و موضوعی که باشد به ما بسپارید تا ما با رعایت قوانین امانت داری آن را در موعد مقرر با تایپ فوری و ارزان در اختیارتان قرار دهیم.

تایپ فوری و ارزان

با تایپ فوری و ارزان  فایل های PDF، آنها را برای شما قابل استفاده نمودیم

برای تایپ فوری و ارزان اگر فایلی دارید که به صورت(PDF) می‌باشد، ما حاضریم برای شما آن را با سریعترین تایپی که انجام می‌دهیم در هر جای متن و نوشته‌ای که بخواهید برایتان به صورت قابل استفاده در آوریم. در همین اثنی گاهی بسیار اتفاق می‌افتد که فایلی پی دی افی داریم که می‌خواهیم از متن آن برای متون خود به عنوان منبع موثق استفاده کنیم، اما از آنجایی که امکان هیچ گونه کپی کردن از روی این فایل وجود ندارد اگر هم صورت پذیرد جلوه خوبی پیدا نمی‌کند و تمامی کلمات بهم می‌ریزد. به نظر می‌توانیم در این پروژه تعامل خوبی با هم داشته باشیم. به هر صورت با تایپ سریع برای فایل‌هایPDF که نیازمند آن هستید در کمترین زمان ممکن با پایین ترین قیمت به شما تایپ شده تحویل گردد، ما اطلاع می‌دهیم که در هر لحظه آماده خدمت رسانی در امر تایپ فوری و ارزان هستیم.

تایپ فوری با نازلترین قیمت ها برای ناشرین در کل کشور

تایپ فوری و ارزان می‌تواند برای ناشرینی که در امر نشر کتاب دستی دارند بسیار کارساز باشد. بالاخره در این اوضاع و احوال نامساعد اقتصادی هر فردی  در هر مقام  و منصبی در تلاش است تا به نوعی تا حد امکان هزینه‌های اضافی خود را تقلیل دهد. از آنجایی که ارزانترین تایپ فوری برای ناشرینی که کار عمده نشر کتاب در موضوعات مختلف را انجام می‌دهند می‌تواند برای آنها حکم سکوی پرتاب در این شرایط و موقعیت باشد. به این ترتیب موسسه‌ی تایپو برای تایپ فوری و ارزان آمادگی خود را برای عقد قرارداد با ناشرین گرامی در سراسر کشور را اعلام می‌کند.

برای رفاه حال شما تایپ فوری و ارزان به همراه پیش فاکتور رایگان را عملی کردیم

در آیتم تایپ فوری و ارزان سفارشات موسسه مان برای این که بتوانیم حسن نیت مان را به شما اثبات کنیم، و نیز برای این که بتوانیم کمی از هزینه‌های اضافی امور تایپی شما را بکاهیم، بر آن شدیم تا پیش فاکتور کاملاً رایگان  برای شما مشتریان گرامی پس از ثبت نهایی سفارش ارائه دهیم تا بتوانیم مابقی امور تایپی شما را از هم اکنون استارت بزنیم. به هر حال وقتی شما از همان ابتدا از هزینه‌های سفارش تایپ خود آگاه شدید، در این صورت با توجه به بودجه‌ای که دارید تصمیم گیری می‌کنید.

  یک گام به جلو با با تایپ فوری و ارزان تایپیست های ده انگشتی

برای تایپ فوری و ارزان  سفارشات شما جمعی از تایپیست های ده انگشتی از سراسر کشور گردآوری کردیم که هر یک با دارا بودن به تخصص و مهارتی خاص می‌توانند بخش زیادی از سفارشات شما را به مرحله‌ی اجرا درآورند و آن را در اسرع وقت با ارزانترین تایپ به شما تقدیم نمایند. لذا ما به کمک تایپیست های ده انگشتی مان برای کسب موفقیت‌های بیشتر یک گام جلوتر از همه رقبا هستیم.

تایپ فوری و ارزان

فوری ترین تایپ با ارزانترین قیمت را از ما بخواهید.

اگر در تایپ فوری و ارزان  متون خود به دنبال موسسه‌ای هستید، تا با علاوه بر اینکه در کمترین زمان ممکن ارزانترین تایپ را به شما عرضه نماید به نظر جای خوبی قدم نهادید. تیم کاری ما در بخش تایپ خرسند است به شما بگوید که به محض دریافت فایل‌ها و متن‌ها پس از ثبت نهایی از سوی شما و مشاوره گرفتن از مشاورانی که برای این کار گماشتیم، مشتاقانه آماده و مهیای انجام سفارشات شما تحت هر موضوع و تخصصی هستیم تا با ارزانترین تایپ فوری  آن را تقدیم حضورتان نماییم تا با این رخداد شما را به فهرست همیشگی و دائم مشتریان خود اضافه نماییم.

تعرفه های تایپ فوری موسسه شما به چه صورت است؟

در بیان تعرفه‌های تایپ فوری و ارزان، بایستی بگوییم اگر در پی کسب اطلاع و آگاهی از قیمت های تصویب شده‌ی موسسه ما برای دادن سفارشات تایپ فوری خود هستید، در این صفحه و صفحات مرتبط اطلاعات مورد نظر گنجانده شده است. در ضمن از همین حالا هم اطمینان حاصل نمایید که نرخ تایپ فوری و ارزان ما نسبت به بسیاری موسسات متعادل و منصفانه است، چرا که در حین انجام سفارشات رفاه و آسایش شما مخاطب گرامی را در اولویت کارهایمان داریم. در هر حال اگر برای یک بار هم که شده با موسسه ما در ارتباط باشید و از خدمات ما استفاده نمایید ، خود روند کاری موسسه حین تحویل سفارش و ارائه پیش فاکتور در همان ابتدای می‌تواند چراغ سبزی برای ادامه راه شما  باشد.

رویکردی تازه را با ارائه خدمات ارزانترین تایپ فوری را استارت زدیم

برای تایپ فوری و ارزان موسسه تایپو روزانه در اتاق هم اندیشی موسسه هر روز با رایزنی هایی که انجام می‌گیرد در فکر و اندیشه‌ی نو به سوی سفارشات شما قدم برمی‌داریم. در این بین هم با گذاشتن آیتم تایپ فوری آن هم با ارزانترین قیمت پیش روی شما می‌خواهیم در امور تایپی شما سهیم باشیم. به هر حال در راستای تایپ فوری و ارزان از اینکه در سکوی ‌اول بهترین ارائه خدمات برای شما مخاطبان عزیز قرار داریم بر خود می‌بالیم و برای بهبود خدمات موسسه تمام توان خود را در این مسیر می‌گذاریم.

با سریعترین تایپیست های ده انگشتی سرعت را معنی می بخشیم

هنگامی که برای تایپ فوری و ارزان صحبت از تایپیست های ده انگشتی مان به میان می‌آید، خود می‌توانید در زمانی که تعیین می‌کنید این پدیده ‌ی مبارک را در گروه کاری مان به عینه شاهد باشید. از این بابت به خود افتخار می‌کنیم که به کمک تایپیست‌های سریع و مثال زدنی مان برای دریافت  تمامی سفارشات طی 24 ساعت شبانه روز در کل کشور پاسخگو هستیم. اگر شما هم تایپی داریم با هر حجمی که باشد می‎‌توانیم در کمترین زمان مقرر شده تایپ فوری و ارزان را به خدمتتان ارسال نماییم.


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


راهنمای ثبت سفارش فوری ترین تایپ با قیمتی مناسب        

برای اینکه در دریافت تایپ فوری و ارزان شما کوچکترین وقفه‌ای ایجاد نشود، بهتر است در همین لحظه به صورت حضوری در صورت امکان یا  به صورت غیرحضوری ( آنلاین) همان طور که قبلا هم به این نکته اشاره کردیم از طریق ورود به سایت سفارش تایپ، ثبت سفارش تایپ خود را که در همین صفحه هم مشخص شده است، فرم درخواست سفارش خودتان را پر کنید تا با کلیک بر ثبت نهایی روال کار خود را طی نماید. پس از گذراندن این مرحله،  ارائه پیش فاکتور در همان دقایق ابتدایی پیش روی شما قرار می‌گیرد،  در این زمان اگر تصمیم بر ادامه کار داشتید که به طور حتم با نرخ های که ما برایتان در نظر گرفتیم چیزی غیر از این نخواهد بود. در این لحظه مابقی کارها را برای پیگیری های بیشتر تایپ فوری و ارزان تان به ما بسپارید.

تایپ فوری و ارزان