خدمات تایپ با بهترین کیفیت را تضمین می‌کنیم

شما دوست عزیز اگر برای تایپ اسناد و دست نویس‌های خود نیازمند ارائه‌‌ی خدمات تایپ از قبیل تایپ پایان نامه، تایپ مقاله، تایپ دست نویس، تایپ روزنامه، تایپ فایل صوتی و غیره ... می‌باشید و به همین خاطر با پرس و جو از دوستان و آشنایان در پی مرکزی هستید که هر کدام از این امور تایپی شما را پذیرش کنند، کمی صبر کنید و حوصله به خرج دهید قدم در جای خوبی گذاشتید. بهتر است برای یک بار هم که شده خدمات تایپ مرکز تایپو را هر چند برای لحظه‌ای کوتاه از نظر بگذرانید. برای آشنا شدن بیشتر با این نهاد چنانچه داریم این پیشنهاد را به شما می‌دهیم دلایل محکمی برای خودمان داریم و در ادامه آن دلایل را برای شما در زمان و فرصتی که داریم شرح خواهیم داد. یکی از علت های مهم و اساسی این نکته می‌باشد که به کیفیت بالای کارهای تایپی خودمان اطمینان کامل داریم. جالب است بدانید در هر حال تمامی افرادی که در طی این 24 ساعت شبانه روز و بسیاری اوقات در روزهای تعطیل در این مجموعه مشغول فعالیت هستند، همگی به این موضوع اتفاق نظر دارند و به نوعی می‌شود گفت از همان روزهای اول هم قسم شدند، تا بهترین ها را به کمک تایپیست‌های توانمندی همچون تایپیست ده انگشتی به معرض نمایش بگذارند، چرا که مخاطبان خود را شایسته بهترین‌ها می‌دانند. لذا در سفارشات تایپی خود به چیزی جزء ارائه خدمات تایپی با کیفیت بالا نمی‌اندیشند.

بنابراین در راستای عرضه‌یخدمات تایپ مطلوب موسسه‌ی تایپو، شاید در قبال انواع تایپ‌هایی که این مرکز تایپ پذیرش می‌کند و در مقابل تعرفه‌های ارزان و به صرفه‌ای را هم که برای مشتری در نظر گرفته است یک مقدار تناقض ایجاد می‌کند. در نتیجه برای یک لحظه این سوال پیش بیاید که مگر امکان دارد در قبال مبلغی کم، کیفیت کالای عرضه‌ شده ایده‌آل باشد؟ پاسخ ما برای این سوال شما آری هست، چرا که خود مرکز تایپ تایپو در حال حاضر چنین امری را برای رفاه حال هموطنان خود در نظر گرفته است. در هر حال همانطور که در بسیاری از محافل هم عنوان نمودیم، و دو مرتبه  هم این مسئله را خاطر نشان می‌سازیم که ما دراندیشه‌ی آن هستیم تا با فعالیت‌های خوبی که در این حوزه انجام می‌دهیم، بتوانیم با افتخار لبخند رضایت بخشی را بر لبان شما ایجاد نماییم. بدین سان این برای ما بسیار ارزشمندتر از دریافت هزینه‌های بالایی است که در برخی مؤسسات برای ارائه خدمات تایپی صورت می‌پذیرند.در هر صورت بهتر است بدانید تیم کاری ما در روند عرضه‌ی مناسب و ایده‌آل خدمات تایپی خود، تحت هیچ شرایطی کیفیت را در این راه فدا نمی‌کند. زیرا برای جلب نظر مشتری تلاش شبانه روزی کارکنان آن در این چند سال مورد بحث است و صحبت یکی و دو روز نیست. بنابراین سوابقی که در زمینه‌ی امور تایپی کسب کردیم به خوبی کیفیت بالای کارهای تایپی مان را ضمانت می‌کنند. بیشتر از این دیگر نمی‌خواهیم در خصوص کیفیت کاری مان صحبت به میان آوریم چرا که نمونه کارهایی که در باره‌ی خدمات تایپی از سوی موسسه ما به هموطنان گرامی ارائه شده مؤید همه چیز است.


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


دیگر نگران تایپ کتاب تان برای چاپ نباشید

در جریان مبحث خدمات تایپ، این بار سراغ افرادی می‌رویم که دست نویس هایی از کارهای علمی و پژوهشی خود دارند. بیایید در این فرصتی که پیش آمده به سراغ استادان و دانشجویان فعالی برویم که بنا به مشغله‌‌های فراوانی که دارند فرصت نمی‌کنند اندیشه های علمی خود را در قالب نوشته های تایپ شده در اختیار عموم قرار دهند. این روزها اگر در محافل علمی گشتی زده باشید، از این موارد زیاد مشاهده می‌کنید. اگر در حال حاضر یکی از شما مخاطبان ما هستید، بهتر است در اولین فرصت با ما حال چه به صورت حضوری و غیر حضوری(آنلاین) تماس حاصل نمایید تا به کمک کارشناسانی که در این امر خدمت رسانی می‌کنند، شما را برای رسیدن به اهداف تان بیشتر ترغیب نمایند تا بتوانید برای خود رزومه کاری پرباری را فراهم نمایید. در هر حال ما برای شما استادان و دانشجویانی که برای توسعه‌ی علم و دانش این مرز و بوم تلاش می‌کنند تسهیلات ویژه‎ای را در نظر گرفتیم. در ضمن تا یادمان نرفته این نکته را هم  با شما در میان بگذاریم که دانشجویان گرامی،  برای امور تایپی شما هم خبرهای خوبی داریم و برای مطلع شدن از این تخفیفات با ما در ارتباط باشید. در هر حال در بخشی از مرکز ما در خصوص سفارشات تایپی که از جانب شما پذیرش انجام می‌گیرد، همکاران ما خدمات دانشجویی را هم در نظر گرفتند. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در ابتدا مطالب این مقاله را تا پایان پیگیر باشید و سپس با راه‌های ارتباطی که در این صفحه در نظر گرفته شده با ما تماس حاصل نمایید تا در صورت داشتن سفارش تایپ،  با ارائه خدمات تایپ بی نقص آن را در اسرع وقت برایتان تحویل دهیم.

خدمات تایپ

در زمینه‌ی موضوع ارائه‌ی خدمات تایپ موسسه تایپو، هر چند  ممکن است باشند افرادی که در دانشگاه و مراکز علمی فعالیت نکنند، منتها به دلیل آنکه علاقه‌ی وافری به امر نوشتن دارند، در این زمینه هم دست نوشته های بسیاری از شعر و داستان و غیره را گردآوری کردند، اما تا به حال به فکر سر و سامان دادن به دست نویس‌های خود نبودند. در این خصوص برای شما هم مژده‌های خوبی داریم. از اینرو با ضرس قاطع بیان می کنیم که دیگر نگران چاپ کتاب خود نباشید اتفاقات خوبی برایتان در راه است. بنابراین کارهای تایپی دل نوشته‌های تان را به ما بسپارید تا باقی مراحل را از تایپ گرفته تا چاپ این اثر را برایتان در بهترین شکل محقق سازیم. در هر صورت ما به نوعی  در اینجا داریم فراخوان می‌دهیم تا هر فردی که به نوعی دستی در نوشتن دارد یا مجموعه مطالبی را تحت هر عنوانی جمع آوری کرده، حاضریم با نازلترین قیمت ها آنها را به جامعه‌ی مولفین و مترجمین معرفی کنیم. لذا بهتر است بدانید همکاران ما در هر لحظه‌ و در هر بخشی از  مراحل کار آماده‌ی ارائه خدمات تایپی برای شما هستند. دیگر منتظر چه هستید، چرا که از این فرصت ها کمتر سراغ تان می‌آید، ما توصیه می‌کنیم از  همین لحظه رویای خود را تحقق یافته بدانید و از فرصتهایی که خدمات تایپی موسسه‌ی ما پیش روی تان قرار داده بهترین استفاده‌ها را نمایید.

تایپ فایل های PDF را با خدمات تایپ ویژه ممکن ساختیم

در راستای مبحث ارائه‌‌ی خدمات تایپ مرکز تایپو؛ گاهی وقت‌ ها پیش می‌آید که یک فایل PDF ای دارید و خواستار آن هستید تا از مطالب آن در متن های مورد نظر خود استفاده نمایید، منتها با توجه به پرترافیک بودن برنامه های کاری تان خود زمانی برای این کار ندارید و به هر حال فایل های پی دی اف قابلیت کپی شدن ندارند. در این لحظات حال از طریق دوستان یا اقوام در پی یافتن موسسه‌ای می‌باشید تا کار تایپ شما را انجام دهند و به همین خاطر گاهی در سایت ها و شبکه‌های اجتماهی هم سراغ این چنین مراکزی می‌باشید تحت نامی چون سایت تایپ که به صور ت آنلاین پذیرش سفارش تایپ داشته باشند.  بهتر است هیچگونه دلواپسی نسبت به این موضوع نباشید، چرا که در مرکز تایپ موسسه تایپو از این دسته خدمات هم به مشتری ها ارائه می‌شود، فقط کافی است پس از ثبت سفارش، فایل پی ادی اف(PDF) خودتان را در اختیار ما بگذارید و به شما اطمینان می‌دهیم در کوتاهترین زمان ممکن آن را به شما  در کنار دیگر خدمات تایپ تحویل نماییم.

خدمات تایپ

اینک در این مقاله که تحت عنوان بررسی و مطالعه‌ی خدمات تایپ موسسه‌ی تایپو، صحبت از کوتاهترین زمان ممکن در انجام امور تایپی به میان آمد، بله درست متوجه شدید، ما علاوه بار کارهای تایپی متنوعی را  که پذیرش می‌کنیم، برای تایپ‌های فوری که در ادامه در خصوص آن بیشتر صحبت خواهیم نمود هم سفارش می‌پذیریم. بنابراین چنانچه فایل PDF دارید و برای تایپ این فایل‌ها خواستار آن هستید که در کمترین زمان ممکن آن سفارش خاص صورت پذیرد، ما به راحتی می‌توانیم با کادر مجرب و کار بلدی که داریم در قالب فایل ورد (WORD) برایتان آن متن ها را آماده و مهیا سازیم.با همه‌ی این تفاسیر، در هر حال شما دانشجو یا محقق گرامی و سایرین ... در هر سمتی که قرار دارید و فایل های پی دی افی(PDF) را در دست دارید که از مطالب کلی آن می‌خواهید استفاده کنید، آن فایل را در اولین فرجه به ما بسپارید تا در قالب فایل ورد به کمک تایپیست های ده انگشتی از سر تا سر کشور تحت عنوان خدمات تایپی که در اختیار داریم برای شما ارائه نماییم.

ارزان ترین خدمات تایپ را برایتان به ارمغان آوردیم

بله همانطور که در خود تیتر هم در خصوص ارزان ترین خدمات تایپ  مشاهده می‌کنید یکی از مشخصه‌های بارز موسسه‌ی تایپو می‌باشد که گویای همه چیز است. در هر حال این روزها بسیاری از افراد اگر کاری را می‌خواهند به مرحله‌ی اجرا درآورند، ابتدا یک حساب سرانگشتی می‌کنند و در  چند جای مختلف در خصوص آن موضوع پرس و جویی می‌کنند تا ببینید با تعرفه‌‎های موجود در بازار این دسته از فعالیت‌ها،  آیا بودجه‌ی لازم برای آن کار را دارند یا نه، بعد اقدام به انجام آن فعالیت مورد نظر می‌نمایند. به هر سوی ما به همگی این تحقیق و پرس و جوی شما حق می‌دهیم، به نظر بهترین و هدفمندترین کار هم همین است، چرا که این یکی ار ویژگی های افراد موفق می ‌باشند که در پس کار های خود هدف و برنامه‌ی منظمی را تدوین کردند. هر چند در مورد عرضه‌ی امور تایپی هم از سوی برخی موسسات متأسفانه اعداد و ارقامی شنیده ‌می‌شود که اگر کسی هم برای کارهای تایپ تصمیمی داشته باشد پا پس می‌کشد.

خدمات تایپ

اما ما به شما این نوید را می‌دهیم  که  در راستای انجام خدمات تایپی در موسسه‌ی تایپو با توجه به متخصصانی که داریم به تمامی مسائل و مشکلات جامعه اشراف کامل داریم، و همه موانع را ردیابی می‌کنیم و برای آن راهکار ارائه می‌دهیم. در مورد کارهای تایپی هم با توجه به قیمت های پایین خود در تلاش هستیم نقش هر چند کوچک در پیش برد روند خوب امورتایپی شما داشته باشیم. از اینرو یقین حاصل نمایید که با تعرفه‌های کمی که برای امور تایپی شما در نظر گرفتیم، همانگونه که قبلا هم اشاره کردیم قیمت پایین باعث نمی‌شود تا در خصوص ارائه خدمات تایپ با کیفیت عالی کوتاهی کنیم. ما برای این که مخاطب در امور تایپ اسناد و مدارک و غیره‌ی خود  رضایت کامل داشته باشد، مساعدت و همکاری لازم را به هر شکل ممکن خواهیم داشت. لذا وقتی به فهرست نام موسسات تایپ برای کار تایپی خود نگاهی می‌اندازید با توجه به توضیحاتی که تا بدین جا گفته شد تفاوت ها را به خوبی می‌توانید احساس کنید. پس با دقت و حساسیت مرکز مورد نظر را برای انجام خدمات تایپی خود برگزینید تا بهترین ها نصیب شما گردد.

برای تایپ پایان نامه‌ چرا باید خدمات تایپ ما را انتخاب کنید

شاید شما  مخاطب محترم که اکنون دارید  مقاله‌ی ارائه خدمات تایپ مرکز تایپو را می‌خوانید، دانشجویی باشید که در حال گذراندن پایان نامه خود می‌باشد. گاهی در این دوران به سبب فشرده بودن برنامه های کلاسی و کارهای آزمایشگاهی  و پژوهشی حال بسته به رشته‌ای که دارید در کنار تمامی کارهای کوچک و بزرگ پایان نامه، فرصتی برای تایپ پایان نامه  و رساله‌ی خود ندارید. بهتر است همین جا عنوان کنیم که مرکز ما آماده‌ی پذیرش سفارشات هر نوع پایان نامه‌ای می‌باشد. شما دست نویس‌های خودتان را در خصوص پایان نامه‌ی مربوطه به ما بدهید تا ما در زمانی که شما مد نظر تان هست یا حتی کوتاهتر از آن زمان فایل ورد (WORD) آن متن ها با رعایت اصل امانت داری در اختیار شما قرار دهیم. لذا اگر پایان نامه ای برای تایپ دارید ما می‌توانیم به کمک تسهیلاتی که به عنوان دانشجو برایتان در نظر داریم به نحو ایده‌آل برایتان آن سفارش را در میان خدمات تایپی بیشماری که وجود دارد انجام دهیم.


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


تایپ فوری و دقیق یکی از خدمات تایپ توسط تایپیست های ده انگشتی

در جهت خدمات تایپ، ما با به خدمت گرفتن تایپیست های ده انگشتی، متن ها، اسناد، مدارک شما را در کمترین زمان ممکن در مقابل پایین ترین قیمت ها برای شما عرضه می‌نماییم. در کل تقابل جالبی در خصوص تایپ فوری وجود دارد،  چرا که ما تمهیدات ویژه‌ای برای شما در نظر گرفتیم تا در عین سریع انجام شدن تایپ، آن فعالیت از دقت لازم هم برخوردار باشد. اگر با اطمینان این صحبت ها می‌کنیم، شاید یک دلیل آن این باشد که که به کاری که در مورد امور تایپی انجام میدهیم اعتقاد کامل داریم و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌نماییم. در هر صورت ما در تلاش هستیم تا با انجام کارها به نحو احسنت در بخش تایپ موسسه تایپو یک اثری جاویدان در خصوص ارائه خدمات تایپی از خود به یادگار بگذاریم.

خدمات تایپ

 به هر سوی،  عرضه خدمات تایپ در موسسه تایپو مفتخر است اعلام کندکه با دریافت متن ها، دست نویس‌ها و فایل های مورد نظر شما حال تحت موضوعات مختلف، بهترین خدمات را به شکل فایل ورد برای شما ممکن می‌نماید. در هر حال، تایپ فوری از آن دست موضوعاتی است که نیاز به تخصص و تجربه فراوانی دارد. ما هم با توجه به این نکته، سفارشات شما را مثل هر سفارش دیگر در اختیار فرد متخصص و آگاه به آن نوشته و محتوا  است قرار می‌دهیم تا ضمن آشنا بودن به آن موضوع، با این کار به روند سفارش تایپ شما هم به نحوی سرعت بخشیم.به نظر در موضوع عرضه‌‌‌ی خدمات تایپ مرکز تایپو با توجه به این که نیروهایی برای کار گماشته شدن تا کسری از ثانیه مشغول و پیگیر سفارش‌های تایپی شما باشند، چر اکه می‌دانیم در عصری زندگی می‌کنیم که در حین سرعت بالا داشتن بایستی محصولی را هم که به معرض نمایش می‌گذاریم تحسین همگان را برانگیزد تا بتوانیم در این میان نظر شما مشتری گرامی را در جمع زیادی از برندهای مختلفی که در جریان ارائه خدمات تایپی مناسب وجود دارد جلب نماییم .

  آیا می دانستید که در تایپو خدمات تایپ فایل های صوتی امکان پذیر است

به منظور بررسی خدمات تایپ موسسه تایپو، در این لحظه می‌خواهیم با شما در خصوص پذیرش فایل های صوتی برای تایپ صحبت کنیم. در هر حال در عصر حاضر با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی سبب شده، افراد بیشتر برای برقراری ارتباط از فایل های صوتی یا همان به نوعی ویس(Voice) استفاده کنند. این مسئله تا حدی پیشی گرفته است که در گوشی‌های همراه امروزی برنامه هایی برای ضبط صداها و گفتگوها به راحتی قابل دسترس می‌باشد.  بخصوص در این روزها برخی از دانشجویان برای درک بهتر برخی مباحث و دروس دانشگاهی از کلاس درس استادان خود فایل صوتی تهیه می‌کنند تا در روزهای آتی جزوات خود را تکمیل‌تر نمایند. به همین خاطر شاید شما بخواهید یکی از همین فایل های صوتی را به صورت فایل نوشتاری ورد تبدیل نمایید. هر چند این فایل صوتی فقط مختص کلاس درسی نیست می‌تواند مربوط به یک برنامه‌ی تلویزیون یا یک  همایش یا سخنرانی، گفتگو  و غیره باشد. در نهایت همه اینها یک هدف واحد و مشترک را دنبال می‌کنند و می‌خواهند در صورت امکان، یک زمان مناسب آن ویس یا فایل صوتی را  به صورت نوشتاری در بیاورند. به نحوی این نوع از خدمات تایپ در نوع خودش می‌تواند جالب توجه باشد.

خدمات تایپ

لذا یکی از خدمات تایپ مطلوب و نو موسسه تایپو این است  که علاوه بر  ثبت سفارش حضوری، به صورت آنلاین  هم فایل صوتی را با هر کیفیتی که باشد می‌پذیرد و در اختیار تایپیست‌های توانمند و کاربلد خود قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که در بخش تایپ آنلاین  موسسه افرادی را به خدمت گرفتیم که از سر تا سر کشور با افتخار آماده‌ی خدمت رسانی می‌باشند. از طرفی اگر فایل صوتی شما دارای لهجه و زبان خاصی باشد، ما می‌توانیم  به تایپیستی که در آن زبان محلی تخصص و تبحر دارد فایل صوتی شما را به فایل ورد (WORD) تبدیل نماید.یکی دیگر از خدمات تایپ این مرکز آن است که اگر زمانی محتوای  فایل، تخصصی و مربوط به درس و حرفه خاصی باشد، آن را به دستان افراد متخصص در آن حرفه و رشته بسپارد تا به راحتی بتوانیم تایپ صریح و روان با کمترین خطا را در اختیار شما قرار دهیم. در هر حال نیروی کادر مجرب و خوش فکر ما در تک تک بخش‌های تایپ فایل‌های صوتی و سایر خدمات تایپ بدون محدودیت زبانی و حجمی سفارش انواع تایپ‌های را می‌پذیرند.

بهترین خدمات تایپ با گارانتی ضامن اعتماد شما به ما

برای اینکه بتوانیم در فرصتی که در اختیار داریم شما را با خدمات تایپ موسسه تایپو بیشتر آشنا سازیم بهتر است بدانید که این مجموعه با به خدمت گرفتن جمعی بالغ بر بیش از 40 هزار نیروی کار در بخش تایپ، صفحه آرایی، ویراستاری، طراحی روی جلد کتاب و غیره در همه لحظات آماده خدمت رسانی به شما به صورت ثبت سفارش با نام تایپ آنلاین در سراسر کشور می‌باشد. به این ترتیب در همه‌ی مراحل کار، بررسی و پیگیری توسط کارشناسان مربوطه‌ی موسسه انجام می‌گیرد. با پذیرش انواع تایپ ها در مباحث مختلف، کیفیت بالای کالای ارائه شده‌ی خودمان را برای شما ضمانت می‌دهیم و این ضمانت وسیله‌‌ای مطمئن برای اعتمادی سازی بیشتر بین شما و ما می‌باشد. به نظر با این اتفاقات خوب می‌توانیم همکاری دوسویه‌ی مطلوبی از خدمات تایپی مان را برای کاربران ارجمند داشته باشیم.


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


  برای ارائه خدمات تایپ بایستی ثبت سفارش نمایید

در صورتی که می‌خواهید از خدمات تایپ موسسه ما  بهره‌ مند شوید، بایستی یادآور شویم که ابتدا سفارش شما در مرکز ما باید ثبت شود تا بقیه مراحل انجام پذیرد. حال این سفارش می‌تواند هم به صورت حضوری و در صورتی که امکان حضوری وجود نداشته باشد، جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که ما امکانات ویژه‌ای در این باره برای شما در نظر گرفتیم و آن ثبت سفارش به صورت غیر حضوری(آنلاین) می‌باشد.برای این که بتوانید از خدمات تایپ مرکز ما استفاده نمایید، بایستی ابتدا در سایت تایپ تایپو به بخش ثبت سفارش رفته و سفارش خود را ثبت نمایید تا به این طریق در اولین فرصت کارشناسان ما برای ارائه کارهای تایپ و مشاوره های اولیه با شما تماس حاصل نمایند. در ضمن در همان ابتدای ارتباط با مشاوران ما گفتگویی با شما شکل می‌گیرد و آنها راهکارهای خود را برای تسریع در روند امور تایپی شما پیشنهاد می‌دهند. البته تا حد امکان خرسند می‌شویم در پایان کار هم از نظرات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر شدن فعالیت‌های این موسسه در این زمینه بیان نمایید. کلام آخر اینکه، در هر حال ما در کنار این خدماتی که در مطالب فوق بدان اشاره کردیم خدمات قابل توجه دیگری را هم برای شما در نظر گرفتیم تا یکی دیگر از مشتریان این مجموعه برای همکاری در بخش خدمات تایپ موسسه تایپو به حساب آیید.