تایپو

تایپ صوتی

تایپ صوتی از جمله خدماتی است که بیشتر سایت ها و موسسات خدمات تایپ در اختیار دانشجویان، دانش آموزان و دیگر کاربران خود قرار می دهند

بیشتر بخوانید

تایپ فایل صوتی

تایپ فایل صوتی یکی از خدمات تایپ می باشد که مزیت های زیادی را به دنبال دارد. همه ما انواع فایل صوتی را می شناسیم. فایل های صوتی که توسط خبرنگاران ضبط می شود یا فایل هایی که در همایش ها و سمینارها به اشتراک گذاشته می شود حاوی منابع معتبر و محتواهای مهم هستند.

بیشتر بخوانید

هزینه تایپ فایل صوتی

هزینه تایپ فایل صوتی با توجه به عوامل مختلف برای مشتری اعلام می شود. بسته به اینکه فایل صوتی شما چه حجمی داشته باشد و مدت زمان آن چند دقیقه باشد، در قیمت نهایی موثر است.

بیشتر بخوانید

تایپ آنلاین فایل صوتی

تایپ آنلاین فایل صوتی امروزه با استفاده از نرم افزارهای مختلفی انجام می شود، اما مشکلاتی را برای دانشجویان به بار آورده است. زیرا تمامی نرم افزارها نمی توانند به خوبی فایل صوتی را به متن تبدیل کنند. از این رو لازم است این کار توسط تایپیست های ماهر و باتجربه ای انجام شود.

بیشتر بخوانید

با تایپ فوری فایل صوتی زبان دوم شما هستیم

به منظور انجام فوری‌ ترین تایپ فایل صوتی، با روی کار آمدن گوشی همراه، دیگر نیازی به یادداشت برداری نیست و در هر کلاس، محفل، نشست خبری و کنفرانسی که باشیم به راحتی می‌توانیم با فشار دادن دکمه ضبط، صدای سخنران یا گوینده را ذخیره کنیم. در نهایت شما می‌توانید در فرصت مناسب، فایل شنیداری را در اختیار موس

بیشتر بخوانید