نحوه ثبت سفارش تایپ در تایپو به چه صورت است؟

در جریان نحوه ثبت سفارش تایپ در موسسه تایپو؛ بهتر است بدانید که در گام اول بایستی فرم درخواستی که به منوط به این کار طراحی شده است را مطابق با مشخصات و ویژگی های سفارش تایپ خودتان پر نمایید و به محض درج سفارش تایپ از جانب شما، کارشناسان ما برای پیگیری‌های بیشتر با شما تماس برقرار می‌کنند. به همین منظور اگر خودتان به صفحه ثبت سفارش تایپی که لینک آن در این صفحه درج شده است مراجعه کنید به خوبی متوجه چند و چون ماجرا خواهید شد.  در ثبت سفارش تایپ موسسه به منظور رفاه حال شما مخاطبان عزیز در سر تا سر کشور، خدماتی آن هم به صورت آنلاین دارد. به همین منظور سایتی را راه اندازی کرده تا در هر مکان و موقعیتی که برایتان مقدور باشد به راحتی بدون نگرانی ثبت سفارش تایپ خود را با اطلاعات اولیه خود درج نمایید.

ثبت سفارش تایپ

 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


سامانه آنلاین ثبت سفارش تایپ ما متفاوت است

در خصوص ثبت سفارش تایپ همانطور که در ابتدای مطلب برایتان گفته شد، سامانه‌ای را به صورت کار تیمی گرد هم جمع کردیم تا خدماتی از جمله تایپ در موضوعاتی از قبیل، تایپ دست نویس، تایپ کتاب، تایپ مقاله،  تایپ روزنامه، تایپ فرمول حتی تایپ از روی فایل صوتی و سایر امور تایپی مان را در ذیل  به طور مختصر برایتان شرح می‌دهیم تا خروجی ما به شما روان ترین متن هایی باشد که در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می‌گیرد. این خدمات گفته شده بخشی از تلاش‌های است که عنوان شد. اگر قدری جلوتر پیش برویم، تلاش خواهیم نمود تا  جزئیات بیشتری از ساختار کار تیمی موسسه تایپو را به سمع ونظرتان برسانیم و خود به عینه شاهد خدمات مان پس از ثبت سفارش تایپ باشید و دسته آخر به خوبی بتوانید تفاوت خدمات ما را با سایر موسساتی که هم اکنون در کشور مشغول هستند حس نمایید.

ثبت سفارش تایپ فوری و ارزان

در ثبت سفارش تایپ فوری و ارزان‌، مقصودمان تایپی است که در آن مجموعه‌ای از تایپیست های ده انگشتی گرد هم جمع شدند تا ایده‌آل ترین امور تایپی موسسه تایپو را در کوتاهترین زمان و صد البته با نرخ های ارزان برای عموم مردم به معرض نمایش بگذارند. تا یادمان نرفته این نکته را هم بگوییم که نهاد ما تایپ های فوری شما را هم برای ارائه خدمات تایپ در هر زمان و مکانی آماده ‌پذیرش است. فقط کافیست به صورت حضوری به موسسه ما در تهران تشریف بیاورید تا به این شکل ثبت سفارش تایپ شما انجام شود.در صورتی که برای ثبت سفارش تایپ خود امکان حضوری ندارید، هیچ نگران نباشید، برای این مسئله هم راهکار داریم، شما می‌توانید به شکل غیر حضوری (آنلاین) از خدمات تایپ موسسه تایپو نهایت استفاده را بنمایید. بنابراین شما با دسترسی به اینترنت می‌توانید در سایت ثبت سفارش تایپ، درخواست دهید.

انجام سفارشات تایپ پس از ثبت آن

همواره ثبت سفارش تایپ  همان طور که از تیتر هم متوجه شدید بایستی پیش از شروع به کار تایپیست های مجرب و متبحر ما انجام شود تا همه چیز طبق یک اصول و قواعدی پیش برود. در هر حال اولین پلن کاری برای آغاز همکاری دو طرف در امر تایپ شما، آن است که در زمان اندک در مقابل درخواستی که شما به همکاران ما تقدیم می‌کنید حال فرقی نمی‌کند چه حضوری یا غیر حضوری( آنلاین) بررسی می‌شود.در ثبت سفارش تایپ، به هر روی شما وارد چرخه ‌ای می‌شوید که در آن روزانه سفارشات تایپ بسیاری برای عرضه‌ی امور تایپی  ثبت و ضبط می‌شود. پس از آن  شما مخاطب عزیز که مبلغی به عنوان پیش پرداخت طبق فاکتوری که  از سوی موسسه به شما داده شد پرداخت می‌کنید و پس از آن انجام سفارش تایپ شما پروسه‌ی خود را برای تحویل در زمان مقرر طی می‌کند.

 ارائه پیش فاکتور رایگان پس از ثبت سفارش تایپ

هنگامی که ثبت سفارش تایپ تان  نهایی شد، پس از دقایقی هر چند کوتاه، پیش فاکتور آن هم به صورت کاملا‌ً رایگان به محض ثبت درخواست (حضوری – غیرحضوری) خدمت شما ارائه می‌گردد تا قدری بتوانیم به کمک هم نظم و سازماندهی خاصی به روند سفارش تایپ شما دهیم. در ثانی به این رویه، خود شما هم بهتر می‌توانید تصمیم گیری کنید. در هرحال زمانی که همه چیز و واضح و روشن در مورد هزینه‌ تایپ پیش روی شما قرار می‌گیرد بسیاری از دغدغه و نگرانی هایتان کاسته ‌می‌شود، چرا که در زمان نمایش پیش فاکتور رایگان پس از ثبت سفارش تایپ، خود قیمت‌ها  گویای نرخ تایپ متعادل و غیر قابل باور موسسه ‌ی ما می‌باشد.با عنایت به این گفته ها  ثبت سفارش تایپ خود را بدون هیچ معطلی نهایی نمایید تا روند سفارش تان سرعت بهتری به خود بگیرد.

ثبت سفارش تایپ

ثبت سفارش تایپ در 24 ساعت شبانه روز

در خصوص ثبت سفارش تایپ، تا بدین جا که برخی از خدمات خود را حضورتان برشمردیم، در ضمن بایستی بدانید که عرضه‌‌ی خدمات تایپ ما شبانه روزی می‌باشد. در هر حال وقتی در آغاز کار می‌گوییم در هر زمان و موقعیتی در کنار شما هستیم، بخاطر تلاش های شبانه روزی و مداوم مجموعه کاری 40 هزار تایپیست در این بخش می‌باشد که از سر تا سر کشور کنار هم قرار گرفتن تا شما با خیال آسوده چشم بر هم بگذارید و دسته آخر سفارش تایپ شما به شکلی شایسته انجام گیرد. از اینرو نظرات بیشمار در حین تحویل کار، شما کاربران که حاکی از رضایت می‌باشد، خستگی هم اگر طی این 24 ساعت باشد از تن به در می‌کند. بنابراین در زمان ثبت سفارش تایپ، به جهت انجام سفارش در اسرع وقت خیالتان راحت باشد. با این همه تفاسیر تعهد کاری یکی از عوامل جاودانگی ما در این عرصه می‌باشد.

ثبت سفارش تایپ تخصصی

ثبت سفارش تایپ، چنانچه شما متنی دارید که سراسر محتوای آن تا چشم کار می‌کند بیشتر از کلمات و اصطلاحات تخصصی استفاده شده است. آسوده خاطر باشید برای این دسته از سفارشات هم راه حل داریم. جای هیچگونه نگرانی نیست با توجه به رشته و تخصص محتوای متن، مسئولیت آن را  به تایپیستی محول می‌کنیم که اطلاعات و دانش کافی در مورد سفارش تایپ مذکور را داشته باشد.  لذا برای هر متنی با موضوعات و عناوین مختلف تان تایپیست مورد نظر آماده انجام سفارش تایپ شما می‌باشد. در این لحظه پیشنهاد ما آن است که،  اینک در ورای این صحبت ها هنگام ثبت سفارش تایپ، با اطمینان  خاطر بیشتری می‌توانید کادر " ثبت سفارش" را انتخاب کنید.در راستای ثبت سفارش تایپ، حال شما مخاطب عزیز در هر رشته و حرفه‌ای که فعالیت می‌کنید برای تایپ متن‌های تخصصی آن را به دستان تایپیست های خوش ذوق و تلاشگر ما بسپارید.

ثبت سفارش تایپ زبان انگلیسی

به جهت ثبت سفارش تایپ، در صورتی که زبان تایپ در درخواست شما به زبان انگلیسی تیک خورده باشد، به جهت آنکه موسسه ما این آیتم را  پوشش می‌دهد، خرسند هستیم که می‌توانیم در این حوزه هم به شما خدمت رسانی کنیم. با عنایت به این نکته که افرادی بسیاری که با ما در امر تایپ همکاری می‌کنند درصد بالایی دانش آموخته دانشگاه هستند و به نوعی با متن‌های انگلیسی بیگانه نیستند. با این حال سفارش تایپ مدنظر شما را در اختیار کسانی قرار می‌دهیم که قرابت و نزدیکی بیشتری با عنوان متن تایپی شما دارند. به منظور ثبت سفارش تایپ، از آنجایی که درخواست سفارشات از این دسته در سالیان گذشته کم نبودند ما را به این فکر هدایت کرد که این گزینه را هم در فهرست ارائه خدمات تایپ مان ارتقاء دهیم تا به این شیوه بتوانیم دایره همکاری خودمان را با مخاطبان بسیاری در کل کشور گسترش دهیم.

ثبت سفارش تایپ

کاهش هزینه ها در ثبت سفارشات تایپ دانشجویی

در ثبت سفارشات تایپ، دانشجویان هم نقش و جایگاه  ویژه‌ای برای ما دارند و به همین خاطر در همان ابتدای صحبت های مان بهتر است بگوییم که برای شما  دانشجویان عزیز هم تخفیفات قابل توجهی در نظر گرفتیم که خود در حین مراحل انجام سفارش تایپ این موضوع را به خوبی لمس خواهید کرد. به هر حال دانشجو هم حکم یک سرباز کشوری را دارد نه در میدان نبرد بلکه در سنگری به نام دانشگاه مشغول به علم آموزی است تا در روزهای نه چندان دور  بتواند از کشورش حفاظت و پاسداری کند. به جهت این نقش خطیر، چرا نبایستی تسهیلات و امکانات ویژه‌ای برای این گروه از جامعه‌ی فرهنگی اختصاص داد. ما از هم اکنون از شما دانشجوی گرامی در حین پرداخت هزینه  تایپ حمایت و پشتیبانی می‌کنیم و طرح و برنامه‌های خاصی در دستور کاری ثبت سفارش تایپ آن هم تحت نام دانشجو برایتان داریم.

ثبت سفارش تایپ با کیفیت را با تایپو تجربه نمایید.

اگر برای ثبت سفارش تایپ به دنبال موسسه و مرکزی هستید تا بتوانید تایپ خود را با کیفیت مطلوب تحویل بگیرید، ما به شما موسسه تایپو را معرفی می‌کنیم. شاید کمی  جمله‌ی قبلی مان را خودخواهی تلقی کنید اما پشت این جمله سال ها تجربه نهفته است. این ادعا را بخاطر سفارشات بیشماری که  طی این چند سال در حوزه‌ی تایپ داریم عنوان می‌کنیم و کیفیت بالای نمونه کارهایمان مهر تأییدی است برای تمامی گفته ‌هایمان. ما به این موضوع واقفیم که کیفیت بالا نیازمند کادر هوشمند و مستعدی می‌باشد تا برای جلب نظر مشتری از هیچ تلاشی فروگذار  ننماید و تعهد لازم در حین کار را داشته باشد و ما پشتمان به تایپیست های ده انگشتی مان گرم است.در مسیر ثبت سفارش تایپ در ارتباط‌های بعدی، خوشحال می‌شویم با یکی از شما عزیزان برای ارائه کیفیت مرغوب و مشتری پسند موسسه تایپو همسفر شویم.


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


به چه مراکزی برای ثبت سفارش تایپ باید مراجعه کنید

مراکزی برای ثبت سفارش تایپ، برای تکمیل این عنوان به نظر تجربه و سابقه در درجه اول مهمترین گزینه ها برای انتخاب بهترین ها در هر موضوعی ‌می‌باشند و سفارش دادن تایپ هم از این قاعده مستثنی نیست. به نظر بایستی بیشتر پرس و جو کنید تا بتوانید بین چند گزینه‌ای که برای ارسال سفارش تایپ دارید با اطمینان یکی را برگزینید. در این اثنی تیم کاری ما هم پس از مراجعه حضوری و یا غیر حضوری( سایت ثبت سفارش)، آماده پاسخگویی و دادن اطلاعات بیشتری در این زمینه می‌باشد تا روند تحقیقات شما در  مورد ارائه مطلوب خدمات تایپ را تکمیل تر نماید.

 مراحل ثبت سفارش تایپ در یک نگاه

در مراحل ثبت سفارش تایپ، شما ابتدا بایستی فرم درخواست ثبت تایپ مربوطه را در اسرع وقت پر نمایید و به ما تحویل دهید. با توجه به این که این روزها  دسترسی به اینترنت بسیار سهل و آسان شده است، ما پیشنهاد می‌کنیم در سایت ثبت سفارش که در این صفحه هم بدان اشاره شده رجوع کنید تا فرم درخواست را مشاهده کنید. پس از آن که شما مشخصات خود وارد کردید، پیش فاکتور رایگان برای شما ارائه ‌می گردد که صورت حساب سفارش تایپ مورد نظر می‌باشد. در این بین هم کارشناسان ذیربط مابقی راهکارها را برای کاهش هزینه طی تماس تلفنی برای شما  بیان می‌کنند تا با خاطر آسوده برای نهایی شدن سفارش خود ترغیب شوید.پس از ثبت سفارش تایپ و گفتگو با مشاوران ما بقیه مراحل کار خود را به ما محول نمایید تا در موعد مقرر با رعایت اصل امانت داری فایل‌ها به شما ارسال شود.

ثبت سفارش تایپ

ثبت سفارش تایپ برای فایل های PDF

ثبت سفارش تایپ برای فایلی هایی در قالب PDF، همان طور که خودتان هم شاید بسیار با این قضیه مواجه شده باشید،  که متنی دارید به صورت پی دی اف می‌باشد. از آنجایی که که نمی توان به راحتی نوشته‌های موجود در فایل PDF را برای استفاده کپی نمود، به همین خاطر چاره‌ای نمی‌ماند جز این که آن متن یا متون مذکور را تایپ کنید. به نظر این گفته برای وقت هایی که فرصت چندانی نداریم مثمر ثمر نباشد. بهترین کار آن است که آن فایل را در اختیار موسساتی همچون تایپ قرار دهید تا در کوتاهترین زمان ممکن با  کیفیت مطلوب و بالاخره با به صرفه ترین بهای تایپ، فایل ورد (Word) را به شما تقدیم نمایند.لذا ثبت سفارش تایپ تان را در اسرع وقت عملی نمایید تا کادر فعال ما کار خود را به شکلی قابل قبول به شما ارائه نمایند

ثبت سفارش تایپ برای فایل های صوتی

ثبت سفارش تایپ خود را کامل نمایید تا موسسه تایپو هم بتواند برای فایل های صوتی شما در هر کیفیتی و زبانی که باشد خدمت رسانی کند و در ادامه به کمک تایپیست های ده انگشتی شما بیشتر به هدفی که دارید یعنی دریافت فایل ورد تحقق بخشد.برای ثبت سفارش تایپ آن هم برای فایل صوتی، یا به عبارتی ساده تر ویس (Voice) این روزها بسیار در جامعه رونق گرفته است و بسیاری برای تسریع بخشیدن در پروسه‌ی کارهای خود با رد و بدل کردن فایل های صوتی به نظر بیشتر می‌توانند در وقت خود صرفه جویی کنند. این فایل‌های صوتی از قبیل، ضبط صدا در کلاس درس یا نشست ها، سمینارها، برنامه های تلویزیونی و تهیه گزارش‌ها کتبی و غیره با توجه به استفاده‌ای که دارد، گاهی به همین منظور افراد خواستار آن هستند که از روی فایل صوتی مورد نظر فایل وردی به دست آید.

ثبت سفارش تایپ برای مقالات

در خصوص ثبت سفارش تایپ برای مقالات، به نظر شما به عنوان دانشجو، استاد، پژوهشگر مقالاتی را گردآوری کردید، منتها مجالی برای تایپ آن ندارید. دیگر دلواپس کمبود وقت خود نباشید، ما در همین لحظه این مژده را به شما می‌دهیم که دست نویس ها و سایر فایل های مدنظرتان را پس از ثبت سفارش تایپ برای ما ارسال کنید تا فایل ورد (Word) را بدون خطا در اختیارتان قرار دهیم. البته دو مرتبه در فضای متفاوت تر یادآور می‌شویم که متن ها و فایل هایی که برای ما ارسال نمودید را به کسانی محول می‌کنیم که تجربه کافی در این رشته و موضوع داشته باشند.لذا پس از ثبت سفارش تایپ با خیال آسوده هر متنی با هر موضوع و تخصصی که دارید به ما  بفرستید تا امور تایپی شما را در کوتاهترین زمان ممکن در مقابل با تعرفه‌های پایین تایپ خدمت تان ارسال نماییم.

ثبت سفارش تایپ برای پاورپوینت

ثبت سفارش تایپ برای پاورپوینت، از دیگر آیتم هایی است که در لیست ارائه خدمات تایپی ما گنجانده شده است و به همین خاطر برای آن هم تعرفه‌ی تایپی مجزا لحاظ کردیم. به این ترتیب امروزه ارائه مطلب و سخنرانی ها در بسیاری مکان ها و محافل یکی از کارهای روتینی است که به نوعی جایگزین روشهای سنتی شده است. اگر قرار است سمیناری را برپا کنید و متن و محتوای ارائه خود را آماده دارید و فقط نیازمند تایپ آن می‌باشید، مجموعه تایپو از هم اکنون آماده عرضه‎‌‌ی خدمات خود در هر زمانی که می خواهید می‌باشد.لذا برای ثبت سفارش تایپ آن هم برای ارائه مطالب به صورت پاورپوینت می‌بایست نخست آن را نهایی کنید. بعد از برقراری ارتباط با کارشناسان مربوطه‌ی ما و گرفتن توصیه‌های لازم، و نیز همچنین با دریافت پیش پرداخت از سوی شما درخواست تان را در اسرع وقت اجرایی می‌کنیم.

ثبت سفارش تایپ

پیگیری آنلاین ثبت سفارش تایپ

در ثبت سفارش تایپ موسسه تایپو، همانطور که قبلا هم در مطلب فوق بدان اشاره کردیم اگر امکان حضوری شما وجود ندارد، جای هیچ نگرانی و دلواپسی نیست، چرا که برای آن هم امکاناتی از جمله، ثبت آنلاین سفارش را در نظر گرفتیم تا همه به طور برابر و مساوی از خدمات مطلوب و ارزان موسسه ما بهره مند شوند. در حین ارائه خدمات آنلاین بسیاری که برای شما  لحاظ نمودیم، مطمئن باشید که پیگیری های لازم برای سفارشتان صورت می‌گیرد تا شما هم به لیست مشتری های همیشگی مان اضافه شوید.در خصوص ثبت سفارش تایپ، بایستی بدانید که متخصصان ما هر 24 ساعت به صورت آنلاین پس از ثبت تایپ از طریق شما، پیگیر سفارشات تایپ شما می‌باشند تا در ادامه بتوانیم به شکل مطلوب و اید‌ه‌ آل امور تایپی تیم خودمان را به شما عرضه نماییم و همکاری و مشارکت دو جانبه خوبی در کنار هم داشته باشیم.

بهترین سایت ثبت سفارش تایپ کجاست؟

در هنگام ثبت سفارش تایپ، این حق مسلم و طبیعی شما می‌باشد که در قبال صرف زمان به دنبال بهترین‌های این حوزه باشید. به طور حتم از طریق دوستان و آشنایان هم پرس و جوهایی را هم صورت دادید و فهرستی تهیه نمودید. ‌از طرفی با توجه به اوضاع نه چندان خوب اقتصادی هم شما در پی آن هستید تا هزینه‌ها کمی متعادل و مناسب باشد.به جهت ثبت سفارش تایپ، مطمئن باشید تمامی این موارد گفته شده را ما قبلاً بررسی کردیم و راهکارهای قابل توجهی هم برای شما  در این باره در نظر گرفتیم، چرا که برخی از کارشناسانی که در موسسه تایپو حضور دارند ، مسئولیت شان رصد کردن روزانه اوضاع و احوال جامعه می‌باشد و در این بین تیم کاری ما تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا نهایت همکاری را برای رفاه حال شما مخاطب گرانقدر داشته باشند.

آیا راهی برای ثبت سفارش تایپ وجود دارد؟

برای ثبت سفارش تایپ، شما می‌توانید در صورت امکان به صورت حضوری و یا به صورت غیر حضوری ( آنلاین) از بسیاری از امور تایپی ما استفاده نمایید. فقط کافیست که با در اختیار داشتن سیستمی که به اینترنت متصل است، از طریق سایت سفارش تایپ، که به صورت شبانه روزی پشتیبانی می‌شود در عرض حدوداً  5 دقیقه‌ ثبت تایپ خود را انجام دهید.پس از  ثبت سفارش تایپ  و ارائه پیش فاکتور به صورت کاملاً رایگان، همکاران ما  پس ار بررسی سفارش تایپ مورد نظر با شما تماس حاصل نموده و بسیاری از نکات و توصیه‌هایی اولیه گفته می‌شود تا اگر سوالی هم برای شما در آن لحظه پیش آمد برطرف شود.


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


کافیست با یک کلیک سفارش تایپ خود را نهایی کنید.

ثبت سفارش تایپ آن هم به صورت آنلاین، سبب شده در وقت و هزینه های شما در بسیاری از بخش ها صرفه جویی صورت گیرد. لذا ما سایت سفارش تایپ را در موسسه راه اندازی نمودیم تا علاوه بر اطلاع رسانی در سر تا سر کشور، به کمک این شیوه بتوانیم نقشی هر چند کوچک در کاهش هزینه‌های امور تایپی شما داشته باشیم.از اینرو برای ثبت سفارش تایپ بهتر است در هر زمانی که فرصت کردید، به سایت مراجعه نمایید و در ادامه فرم درخواست تایپ را پر نمایید و  بالاخره با یک کلیک کردن درخواست تان را به ما ارسال نمایید تا در کمترین زمان پیش فاکتور به ما تحویل گردد. پس از آن مرحله با مشاهده فاکتور تایپ خود متوجه تفاوت خدمات موسسه‌ی تایپو در قبال مبلغی که پیشنهاد کرده می شوید.