برای شرح چگونگی سفارش تایپ مقاله، بایستی گفت، خیلی مواقع پیش می‌آید، شما به عنوان استاد، دانشجو و یا حتی محقق یک یا چند مقاله دارید و هر چه سریع تر بایستی آن را به کنگره و کنفرانس مورد نظر بفرستید، نکته مهم اینجاست که فرصتی نیست و به امتیاز این مقاله هم نیاز مبرم دارید. در این موقعیت، ما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات تایپ مقاله فوری، موسسه تایپو استفاده کنید، چرا که حتی به سبب اضطراری بودن ماجرا، تایپ مقاله با پایین ترین تعرفه‌ها، و نیز با بالاترین کیفیت انجام می‌گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، باقی مطالب را از دست ندهید.

چگونه سفارش تایپ مقاله دهیم

 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


تایپ مقاله بسیار سریع

با توجه به مطالب بخش فوق،در صورتی که سفارش تایپ مقاله دارید، می‌توانید به صورت حضوری(تهران- چهارراه انقلاب) و یا غیرحضوری(آنلاین- تلفنی) با کارشناسان ما در ارتباط باشید، تا در زمانی که خود تعیین می‌کنید، نحوه تایپ مقاله آن هم با بالاترین سرعت را برایتان به مرحله اجرا درآوریم. اگر دلواپس هزینه‌ها هستید، بهتر است ادامه مقاله که در خصوص همین موضوع یعنی ارائه راهکارهایی برای تحویل به موقع تایپ مقاله ارزان است را، برای دقایقی هر چند کوتاه از نظر بگذرانید.

ارزانترین تایپ مقاله

در موسسه تایپو، برای عرضه امور ارزانترین تایپ مقاله، حتی اگر طریقه تایپ مقاله توسط تایپیست های ده انگشتی به شکل تایپ مقاله فوری انجام پذیرد، با این حال، در هزینه‌های سفارشتان تفاوت چندانی را احساس نمی‌کنید، چرا که نرخ های ما در قیاس با دیگر مراکز ارائه تایپ مقاله پایین است. از سوی دیگر در جریان باشید که، در حین عرضه خدمات ادیت و اصلاح مجدد تایپ مقاله، مبلغ اضافی دریافت نمی‌گردد، چرا که تمامی خدمات ما دارای گارانتی صد در صدی است.

تایپ مقاله آنلاین

موسسه تایپ برای همگام شدن با عصر تکنولوژی، تایپ مقاله آنلاین را در کنار مابقی خدمات خود گنجانده است تا بتواند در اسرع وقت به همت 40 هزار تایپیست سریع خود پاسخگوی 24 ساعته شما کاربران ارجمند باشد. لذا برای دادن سفارش تایپ مقاله، در ابتدا امر بایستی وارد صفحه ثبت سفارش شوید و پس از پر کردن فرم درخواست، ثبت نهایی خود را انجام دهید تا دقایقی پس از آن، پیش فاکتور رایگان برای سفارش تایپ مقاله سریع تان صادر گردد.  

تایپ مقاله به فرمت مجله

بسیاری مواقع  پذیرش مقاله، حال برای مجله، یا حتی کنفرانس و ... از این حیث اهمیت پیدا می‌کند که نحوه تایپ مقاله مورد نظر بایستی بر اساس راهنمای نگارش مقاله در مجله، کنفرانس و... صورت گیرد. لذا تمامی تایپیست های مجرب ما در مبحث روش تایپ مقاله، به تک تک این آیین نامه ها آشنایی کامل و کافی دارند.

تایپ مقاله قسطی

نه تنها در مبحث تایپ مقاله، بلکه در سایر متون، چیزی که در این شرایط و اوضاع نامساعد اقتصادی، برای دادن تایپ به  مراکز و موسسات مختلف، با توجه به نوسان قیمت‌ها، فرد را به شک و تردید وامی‌دارد، بحث پرداخت هزینه‌هاست. خاطرتان آسوده، قیمتهای موسسه تایپو تغییری چندانی نداشته است و همان نرخ قبلی است، مورد بعدی در این بخش، آن است که، در همان ابتدای کار، کارشناسان ما با توجه به هدف شما بودجه‌تان را تنظیم می‌کنند و نیز شما می‌توانید در صورت لزوم از خدمات پرداخت اقساطی برای دادن درخواست تایپ مقاله اقدام کنید.

تایپ مقاله انگلیسی

بهتر است بدانید، در موسسه تایپو، افزون بر تایپ مقاله به زبان فارسی، تایپ زبان انگلیسی هم انجام می‌شود، لذا شمایی که سفارش تایپ مقاله در این زمینه را دارید، می‌توانید در اولین فرصت آن را در اختیار تایپیست های کاربلد ما قرار دهید تا برایتان در اسرع انجام وظیفه کنند. 

چگونه سفارش تایپ مقاله دهیم