با توجه به این که روزانه بسیاری از افراد به قصد ادامه تحصیل وارد دانشگاه های مختلفی می شوند، استفاده از خدمات تایپ برای تایپ فرمول ها، پایان نامه ها، جزوات و... به بیش ترین مقدار خود رسیده است. همین مسئله استقبال باعث شده تا بسیاری از مجموعه ها پا در ارائه این خدمات بگذارند. اگر به واسطه رشته تحصیلی خود مجبور هستید تا از خدمات تایپ استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم در این محتوا همراه ما باشید؛ چرا که قصد داریم در مورد این موضوع صحبت کنیم. 


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی 


مث تایپ در ورد چه کاربردی دارد؟

افرادی که با برنامه ورد آشنایی داشته باشند به خوبی می دانند که تایپ برخی از فرمول های پیچیده در این برنامه چقدر سخت و زمان بر است. برای حل این مشکل یک نرم افزار فوق العاده کاربردی به نام مث تایپ وجود دارد. این نرم افزار باعث شده تا بتوان فرمول های سخت و پیچیده را در مدت زمانی کوتاه تایپ کرد. اگر با محیط برنامه ورد بیگانه باشید؛ ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که به چه صورتی می توان مث تایپ در ورد را انجام داد؟ آیا امکان نصب این برنامه بر روی ورد اصلا وجود دارد؟ در پاسخ باید بگوییم بله. در این خصوص هیچ محدودیتی وجود ندارد و می توانید برنامه مث تایپ را بر روی ورد نصب کنید.

اگر کوچک ترین آَشنایی حتی با برنامه ورد داشته باشید با این قضیه آشنا هستید که تایپ فرمول های ریاضی در متن، ممکن است باعث یک بهم ریختگی در ظاهر و ساختار آن شود. مث تایپ اما توانسته این مشکل را برای شما به بهترین شکل ممکن حل کند. دانلود کردن این نرم افزار کاری ساده و آسان است. کافیست در موتور جستجوی گوگل عبارت " دانلود مث تایپ " را سرچ کنید. در این صورت وب سایت های بسیار زیادی برای شما ظاهر می شوند که می توانید از آن ها کار دانلود این برنامه را انجام داده و آن را بر روی سیستم خود نصب کنید.

زمانی که نصب برنامه مث تایپ به پایان رسید، یک زبانه باریک در نرم افزار ورد برای شما ظاهر می شود. با فشردن این زبانه یک کادری در برنامه ورد ظاهر می شود که در آن می توانید فرمول مد نظر خود را تایپ کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیر این برنامه در این است که هیچ فاصله اضافی بین متن و فرمول شما ایجاد نمی شود و کاملا محتوای شما نیز شکلی ساختار یافته خواهد داشت. یک نکته مهم دیگر این است که بر روی هر سیستم عاملی امکان نصب مث تایپ وجود دارد.

مث تایپ در ورد

مث تایپ در ورد توسط چه افرادی انجام می شود؟

سفارش مث تایپ در ورد برای پایان نامه

پایان نامه یکی از مهم ترین و اصلی ترین موارد برای هر دانشجویی محسوب می شود. بدون ارائه پایان نامه گرفتن مدرک تحصیلی برای شما غیر ممکن خواهد بود. دانشجویانی که در رشته ریاضی، فیزیک، حسابداری و... تحصیل می کنند، باید در پایان نامه خود از فرمول های مختلفی استفاده کنند. نکته مهمی که نیاز به بیان کردن آن وجود دارد این است که پایان نامه تعداد صفحات زیادی دارد و به همین دلیل باید فرمول های مختلف و متعددی را نیز در آن تایپ کرد. طبیعتا افرادی که با برنامه مث تایپ آشنایی ندارند، نمی توانند به راحتی کار تایپ پایان نامه خود را بر اساس استانداردها و اصول انجام دهند. در این جاست که باید به دنبال پیدا کردن راه حلی باشند. راه حل اول یادگیری برنامه مث تایپ است تا هزینه ای را از بابت سفارشات پایان نامه خود به شخص و یا شرکتی پرداخت نکنند. راه حل دوم نیز محول کردن این کار به اشخاص و یا شرکت های دیگر است.

اگر تصمیم دارید خودتان برای انجام این کار پیش قدم شوید؛ باید از 0 تا 100 با کارکرد و قابلیت های برنامه مث تایپ آشنایی داشته باشید. برای انجام این کار نیاز است تا از راه های مختلفی اقدام به یادگیری این برنامه نمایید. اگر کیفیت کاری که به دستتان می رسد برای شما امری مهم تلقی می شود، باید به دنبال پیدا کردن یک مجموعه خبره و کاربلد در این زمینه باشید. تایپو را می توان یکی از مجموعه های حرفه ای در زمینه تایپ انواع فرمول ها در برنامه مث تایپ دانست. پیچیده ترین فرمول ها را نیز در مدت زمانی کوتاه می توانیم با این برنامه برای شما تایپ کنیم. البته تحویل سفارشات مث تایپ در زمانی کوتاه تنها از دست مجموعه ما به سبب همکاری داشتن با تایپیست های حرفه ای و ده انگشتی بر می آید.

مث تایپ در ورد

تایپ محتوا در برنامه ورد

مث تایپ در ورد و فرمول نویسی

برای مث تایپ در ورد نمی توان به هر شخص و یا مجموعه ای اعتماد کرد. بسیاری از مجموعه ها به کیفیت کاری که ارائه می دهند، کوچک ترین توجهی ندارند. همین مسئله باعث می شود تا کاربران به محض مشاهده نتیجه کار یک نارضایتی خاصی داشته باشند. از آن جایی که تایپو به کیفیت کاری که ارائه می دهد اطمینان 100 درصدی و کاملی دارد، سفارشات خود را 7 روز کاری گارانتی می کند. در این مدت زمان اگر کوچک ترین ایرادی در سفارشات وجود داشته باشد، بدون دریافت کوچک ترین مبلغی آن را برای شما حل می کنیم.

اگر آشنایی جزئی با برنامه مث تایپ و ورد داشته باشید؛ شاید بتوانید کار فرمول نویسی در این برنامه را خودتان انجام دهید. بعد از دانلود کردن و نصب این برنامه همان طور که گفته شد، در برنامه ورد یک زبانه کوچک ظاهر می شود. با کلیک کردن بر روی این زبانه درون کادری که برای شما باز می شود، می توانید فرمول های مورد نظر خود را تایپ کنید.

اگر دوست دارید تا از تمامی قابلیت ها و ویژگی های برنامه مث تایپ بهره مند شوید، نیاز است تا گزینه insert را انتخاب کنید. با کلیک کردن بر روی insert حال چندین گزینه جدید برای شما به نمایش در می آید که می توانید توسط آن ها ویژگی ها بیش تری از این برنامه را مشاهده کنید. اگر تاکنون با این برنامه کار نکرده باشید قطعا در ابتدا، انجام این کار برای شما کمی سخت و کلافه کننده خواهد بود. به مرور زمان اما می توانید با تسلط پیدا کردن به این برنامه در سریع ترین زمان ممکن و بدون وجود هیچ مشکلی فرمول های پیچیده و راحت خود را با استفاده از این برنامه تایپ کنید. اغراق نکرده ایم اگر بگوییم سرعت تایپ فرمول با استفاده از این برنامه به طرز وحشتناکی افزایش پیدا می کند. به جرات این موضوع را بیان می کنیم که زمان تایپ فرمول در این برنامه دقیقا نصف زمان مورد نیاز برای تایپ فرمول در برنامه ورد می باشد.

مث تایپ در ورد

مدت زمان مورد نیاز برای اجرای مث تایپ در ورد

هزینه اجرای مث تایپ در ورد چقدر است؟

شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، باعث شده تا بسیاری از افراد توانایی پرداخت هزینه های مث تایپ در ورد را به صورت یک جا نداشته باشند؛ علاوه بر این مورد نیز به دنبال دانستن این موضوع باشند که چه فاکتورهایی می تواند بر روی تعرفه مث تایپ در ورد تاثیر بگذارد. در پاسخ باید بگوییم برای اعلام نرخ نیاز است تا یک سری از المان ها را در ابتدا مشخص کنید تا بتوان به صورت دقیق در مورد هزینه آن اظهار نظر کرد.

  • تعداد کلمات محتوا و تعداد فرمول ها

یکی از اصلی ترین المان هایی که می تواند تاثیر 99 درصدی بر روی تعرفه مث تایپ بگذارد، موضوع تعداد کلمات محتوا و تعداد فرمول ها می باشد. هر چقدر تعداد کلمات یک محتوا بیش تر باشد، هزینه تایپ متن در ورد کاهش پیدا می کند. در نقطه مقابل اما تعداد فرمول ها دقیقا یک رابطه ای معکوس را با قیمت دارد. در این صورت اگر تعداد فرمول ها بیش تر باشد، باید این انتظار را داشته باشید تا هزینه بالاتری را پرداخت کنید.

  • مدت زمان تحویل سفارش

دومین فاکتور تاثیر گذار بر روی قیمت را می توان مدت زمان تحویل سفارش دانست. اگر عجله داشته باشید، باید سفارشات خود را به صورت فوری ثبت کنید. این فوری ثبت کردن سفارش باعث می شود تا سرعت انجام کار مث تایپ در ورد دقیقا دو برابر شود که همین امر موجب می شود تا زمان تحویل سفارش نصف شود. در این صورت به دلیل سرعت بالای کار نیاز است تا هزینه به مراتب بالاتری را نسبت به ثبت سفارشات به صورت عادی پرداخت کنید.

  • زبان محتوا

زبان محتوا را می توان از دیگر پارامترهای مهم برای تایپ مث در ورد دانست. هزینه تایپ محتوا به زبان فارسی کم تر از هزینه تایپ محتوا به سایر زبان های زنده دنیاست.

کارشناسان مجموعه های مختلف با بررسی این سه مورد می توانند نسبت به صدور فاکتور اقدام کنند. اگر توانایی پرداخت مبلغ فاکتور خود را به صورت یک جا ندارید جای نگرانی وجود ندارد. می توانید این موضوع را با کارشناسان مجموعه ما مطرح کنید تا فاکتور شما در چند قسط صادر شود.

مث تایپ در ورد

هزینه تایپ محتوا در برنامه ورد

سفارش خلاصه نویسی ریاضی و فیزیک با مث تایپ در ورد

شیوع بیماری کرونا باعث شد تا اکثر کلاس های آموزشی در بستر اینترنت تشکیل شوند. همین مسئله باعث شد تا دانشجویان و دانش اموزان نتوانند به صورت همزمان خلاصه نویسی و نوت برداری از کلاس های خود داشته باشند. خلاصه نویسی دقیق دو درس ریاضی و فیزیک به سبب ماهیتی که دارند، بسیار مهم است و نباید در انجام آن کوچک ترین خطا و ایرادی وجود داشته باشد. از این رو اکثر افراد به دنبال سپردن کار خلاصه نویسی ریاضی و فیزیک خود به مجموعه هایی که کار مث تایپ در ورد را انجام می دهند، می باشند.

قطعا با توجه به گزینه های بسیار زیادی که پیش روی شما برای انتخاب وجود دارد، کار را برایتان جهت انتخاب یک مجموعه خبره و ماهر سخت تر از همیشه کرده است. اگر در انتخاب خود گیج و مردد هستید جای نگرانی برای شما وجود ندارد. کافیست تایپو را انتخاب کنید تا تایپ فرمول های شما در برنامه ورد با ایده آل ترین کیفیت و در عین حال در مدت زمانی کوتاه صورت پذیرد. کافیست یکبار با مجموعه ما همکاری داشته باشید تا بتوانید به تخصص ما در این خصوص پی ببرید. در ادامه دست به معرفی مواردی که سبب تمایز ما با سایر مجموعه های فعال در بازار شده است، می زنیم.

  • همکاری داشتن با تایپیست های ده انگشتی

از مهم ترین ویژگی هایی که باعث شده تا مجموعه تایپو زبان زد خاص و عام باشد، موضوع همکاری داشتن با تایپیست های حرفه ای و کاربلد می باشد. مجموعه ما برای جلب رضایت مشتریان خود تنها با افرادی که به برنامه ورد و البته مث تایپ آشنایی دارند، همکاری می کند. همین مسئله موجب می شود تا کیفیت کار شما به طرز چشم گیری افزایش پیدا کند.

  • سابقه کاری طولانی

سابقه کاری را می توان از دیگر المان های مهم دانست که رقم زننده وجه تمایز تایپو با سایر شرکت های فعال در این زمینه است. به واسطه سال ها فعالیت خود در زمینه تایپ متن های مختلف به خوبی با نیازهای مشتریان مختلف آشنا هستیم و سعی می کنیم تمام تلاش خود را برای برآورده کردن انتظارات مشتریان خود به کار گیریم.

در صورت وجود هر سوال و یا مشکلی می توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید. هر 24 ساعته شبانه روز و 7 روز هفته در کنار شما هستیم.

مث تایپ در ورد

هزینه مورد نیاز برای مث تایپ در ورد   


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید 

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب     

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021 

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598 

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796 

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500 

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500 

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102 

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400 

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400 

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400 

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400 

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916 

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب 

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی