تایپ کردن نامه ها و جزوات درسی این روزها بسیار بیش تر از هر زمان دیگری شده است. علت این موضوع را می توان این مورد دانست که افراد به شدت به طبقه بندی کردن و مرتب بودن جزوات خود اهمیت می دهند. در چند سال اخیر استقبال از انواع خدمات تایپ به بیش ترین مقدار خود رسیده است به گونه ای که بسیاری از افراد تصمیم گرفتند از این راه کسب درآمد کنند. عده ای دیگر نیز مجموعه ای را تاسیس کرده و اقدام به ارائه خدمات تایپ کردند. اگر دوست دارید پا در این مسیر برای کسب درآمد بگذارید اما با نرم افزارهای مختلفی که می توان از آن ها برای تایپ متون مختلفی استفاده کرد آشنا نیستید با ما در این مقاله همراه باشید.


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


سفارش مث تایپ آنلاین

گسترش اینترنت و همه گیری آن میان عموم مردم باعث شد تا بسیاری از افراد علاقه داشته باشند سفارشات خود را در بستر اینترنت و به صورت آنلاین ثبت کنند. در گذشته برای این که بتوان سفارش تایپ متنی را ثبت کرد، باید به صورت حضوری به مراکزی که این کار را انجام می دادند، مراجعه می کردید. این روزها اما قضیه متفاوت تر از همیشه شده است.

نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که می توان از آن ها برای تایپ متون مختلفی استفاده کرد. از میان تمام نرم افزارهای موجود اما نرم افزار ورد محبوبیت بسیار زیادی را میان عموم مردم دارد. برنامه ورد برای این که بتواند تمامی کاربران خود را راضی نگه دارد هر روز نسبت به روز گذشته دست به معرفی قابلیت ها و ویژگی های متفاوتی می زند. یکی از ویژگی هایی که برنامه ورد در این است که شما می توانید توسط آن فرمول های مختلفی را تایپ نمایید. تایپ کردن فرمول های پیچیده و البته سخت برای افرادی که به برنامه ورد تسلط نداشتند، کمی سخت بود. در نقطه مقابل افراد مسلط به این برنامه نیز ممکن است مدت زمان طولانی را برای نوشتن فرمول ها پیچیده از دست بدهند.

برنامه مث تایپ یکی از برنامه های محبوب و البته پر طرفدار است که می توان از آن، برای تایپ فرمول های مختلفی استفاده کرد. با استفاده از این برنامه این امکان برای شما فراهم شده است تا بتوانید فرمول های سخت و پیچیده خود را در مدت زمانی کوتاه تایپ کنید. اصلا نمی توانید تصورش را کنید که چه سرعت عملی را به هنگام تایپ کردن فرمول ها خواهید داشت. کافیست یک بار با این برنامه کار کنید تا به صورت عمقی متوجه این موضوع شوید. اگر حتی با این برنامه هیچ آشنایی نداشته باشید، کافیست چند ویدیوی آموزشی را در برنامه های مختلفی همچون یوتیوب، آپارات و... مشاهده نمایید تا توانایی کار کردن با آن را داشته باشید.

 تایپ از روی عکس

ثبت انواع سفارشات تایپ مث آنلاین

تایپ آسان فرمول ریاضی با مث تایپ آنلاین

آسان ترین روشی که می توان به وسیله آن فرمول های مختلفی را تایپ کرد؛ استفاده از مث تایپ آنلاین می باشد. بدون استفاده از این برنامه تایپ کردن فرمول امری سخت و نشدنی می باشد. بسیاری از افرادی که تجربه کار کردن با این برنامه را نداشته اند؛ قطعا برای این که کیفیت کارشان بالا برود به دنبال برون سپاری کردن کار خود هستند. طبیعتا انتخاب یک مجموعه با سابقه در میان این همه مجموعه ای که کار تایپ را انجام می دهند، سخت و دشوار است. اگر در دسته افراد وسواسی جای می گیرید که دوست دارید تمامی کارهای شما بر روی اصول و نظم باشد، باید یک سری از موارد را بررسی کرده و سپس تصمیم به همکاری با یک مجموعه بگیرید.

  • نمونه کاری مجموعه

شناسنامه کاری و هویتی یک مجموعه کاملا وابسته به نمونه کارهایی که قبلا انجام داده است، می باشد. هر چقدر تعداد نمونه کارها زیاد باشد، می توان نسبت به این موضوع که مجموعه تجربه کافی را در انجام تایپ مث آنلاین را دارد، اطمینان پیدا کرد.

  • همکاری داشتن با تایپیست های مسلط به تایپ مث

تایپیست های مسلط به برنامه ورد و تاپ مث به خوبی می دانند به چه صورتی باید کار شما را انجام دهند. این تایپیست ها به واسطه سال ها فعالیت در این زمینه، تجربه های زیادی را به دست آورده اند. اگر کار خود را به این تایپیست ها بسپارید، خیالتان از بابت کیفیت کاری که به دستتان می رسد، راحت می باشد.

  • سابقه کاری مجموعه

سابقه کاری مجموعه سومین المان و فاکتوری می باشد که باید آن را بررسی کنید. هر چقدر سابقه کاری یک مجموعه در زمینه مث تایپ آنلاین  بیش تر باشد، می توان به این موضوع که این مراکز به چم و خم کار آشنا هستند، پی برد.

با بررسی این سه فاکتور می توانید یک تصمیم گیری درستی داشته باشید. تایپو قطعا می تواند همان مجموعه با سابقه و حرفه ای که شما دنبالش هستید، باشد. هر 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز در کنار شما هستیم.

 تایپ از روی عکس

تعرفه سفارشات تایپ مث

تبدیل عکس فرمول به متن با مث تایپ آنلاین

پیشرفت علم و تکنولوژی همیشه به کمک انسان ها آمده است. این روزها نرم افزارهای بسیار زیادی وجود دارند که می توان از آن ها برای تبدیل عکس به متن استفاده کرد. اگر فرمول شما در قالب عکس است و می خواهید بدون تایپ کردن فرمول خروجی متن از آن بگیرید، می توانید از نرم افزارهای موجود استفاده کنید. google drive را می توان یکی از قوی ترین و جامع ترین نرم افزارهایی دانست که می توانید در آن یک عکسی را آپلود نمایید تا خروجی کار برای شما یک متن باشد. البته این تنها نرم افزار موجود نیست و می توانید با یک سرچ کردن ساده از سایر نرم افزارها نیز برای انجام کار خود استفاده کنید.

زمانی که خروجی عکس برای شما یک فرمول در قالب فایل ورد باشد؛ می توانید فرمول را کپی کرده و در برنامه تایپ مث قرار دهید. به این صورت اجازه تغییر دادن اعداد و حروف را نیز در برنامه تایپ مث خواهید داشت. یک نکته مهمی که وجود دارد این موضوع است که این برنامه ها عملکرد 100 درصدی ندارند و نمی توان به آن ها اطمینان کاملی داشت. در برخی اوقات ممکن است خروجی فایل یک شکلی ساختار یافته و مرتب شده را نداشته باشد و شما مجبور باشید تا مجدد فرمول مد نظر خود را تایپ کنید.

برای گرفتن بهترین نتیجه پیشنهاد می کنیم کار خود را برون سپاری نمایید. در این صورت دیگر زمان زیادی از شما بابت تایپ یک فرمول ساده گرفته نمی شود. همین حالا برای این که سفارش شما با کیفیت مثال زدنی به دستتان برسد، با مجموعه تایپو ارتباط بگیرید. از آن جایی که ثبت تمامی سفارشات در بستر وب سایت صورت می گیرد، در هر ساعتی از شبانه روز این امکان را دارید تا بتوانید سفارشات تایپ خود را در هر مختصات جغرافیایی که قرار داشته باشید در وب سایت ما ثبت کنید. در هر کجای فرایند ثبت سفارش که به مشکل خوردید می توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.

مث تایپ آنلاین  

تبدیل عکس به فایل در تایپ مث

آیا سفارش مث تایپ آنلاین محدودیت تعداد فرمول دارد؟

یکی از سوالات متداولی که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود آید این موضوع است که آیا محدودیتی برای ثبت سفارشات مث تایپ آنلاین وجود دارد؟ آیا تنها تعداد معدودی از فرمول ها را می توان به وسیله این برنامه تایپ کرد؟ در پاسخ باید بگوییم خیر. هیچ محدودیت فرمولی وجود ندارد و شما می توانید هر چقدر که دلتان بخواهد از مث تایپ آنلاین برای تایپ فرمول های خود استفاده کنید.

اگر تمایل دارید کار خود را از 0 تا 100 برون سپاری کرده و به دست مجموعه تایپو بسپارید، می توانید در کسری از ثانیه این کار را در وب سایت ما انجام دهید. کافیست در موتور جستجوی گوگل عبارت تایپو را سرچ نمایید. در این صورت در لینک یک گوگل نام وب سایت ما را مشاهده خواهید کرد. با وارد شدن به وب سایت ما در قسمت بالای سایت یک گزینه تحت عنوان ثبت نام کنید و سفارش دهید به چشم می خورد. با کلیک کردن بر روی این گزینه یک پنجره جدیدی برای شما باز می شود. در این قسمت از شما خواسته می شود تا نسبت به ثبت نام در سایت اقدام نمایید.

بعد از انجام کارهای ثبت نام نیاز است تا در قدم بعدی یک سری از اطلاعات را تکمیل نمایید. این اطلاعات  مبنای قیمت گذاری سفارشات هستند. زمانی که به این سوالات پاسخ دهید 5 الی 10 دقیقه طول می کشد تا کارشناسان مجموعه فاکتور شما را صادر کنند. زمانی که صورتحساب خود را پرداخت کردید، باید یک مدت زمان مشخصی که به شما اعلام می شود را منتظر بمانید تا سفارشتان آماده شده و به دستتان برسد. از آن جایی که به کیفیت و سابقه کاری خود اطمینان داریم، سفارشات خود را 7 روز گارانتی می کنیم. در این مدت زمان اگر کوچک ترین ایرادی در سفارشات شما وجود داشته باشد، بدون دریافت هزینه ای اضافه برای شما رفع می کنیم.

مث تایپ آنلاین  

تایپ انواع متن و فرمول

مث تایپ آنلاین با کمترین هزینه

به جرات می توان یکی از پر تکرارترین سوالاتی که ممکن است؛ برای بسیاری از افراد به وجود آید را تعرفه مث تایپ آنلاین دانست. با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم بر جامعه، موضوع تعرفه برای عمده افراد یک مسئله مهم و اساسی محسوب می شود. در مورد تعرفه مث تایپ آنلاین نمی توان یک اظهار نظر 100 درصدی داشت؛ چرا که به پارامترهای زیادی این موضوع بستگی دارد.

  • تعداد فرمول ها

اولین پارامتر مهم و اساسی که تعیین کننده قیمت مث تایپ آنلاین می باشد؛ موضوع تعداد فرمول هاست. هر چقدر تعداد فرمول ها بیش تر باشد، طبیعتا باید هزینه به مراتب بالاتری را نیز پرداخت کنید.

  • زمان تحویل سفارش

دومین پارامتری که می تواند بر روی تعرفه مث تایپ آنلاین تاثیر مستقیمی بگذارد، موضوع زمان تحویل سفارش می باشد. اگر سفارش شما به صورت فوری به دستتان برسد باید هزینه بیش تری را نسبت به زمانی که سفارش به صورت عادی به دستتان می رسد، پرداخت کنید.

این دو پارامتر می توانند تعیین کننده قیمت مث تایپ آنلاین باشند. مجموعه های بسیار زیادی در کشور فعالیت دارند که تعرفه بسیار کمی را برای مث تایپ در نظر گرفته اند. عمده این مجموعه ها به کیفیت کاری توجهی ندارند و تنها برای جذب مشتری قیمت تایپ را تا حد زیادی کم می کنند. خیلی کم هستند مجموعه هایی که به طور همزمان از دو فاکتور کیفیت و تعرفه منصفانه به موازات هم استفاده کنند.

تایپو به واسطه فعالیت طولانی و دراز مدتی که در این زمینه داشته است، از دو فاکتور قیمت منصفانه و کیفیت کار به موازات هم استفاده می کند. اگر موضوع تعرفه برایتان جایگاه مهمی دارد و دوست دارید سفارش شما کیفیت مثال زدنی نیز داشته باشد، باید با مجموعه ما همکاری داشته باشید. ما با درک شرایط موجود در جامعه سعی می کنیم پایین ترین نرخ رقابتی را ارائه داده و در عین حال نیز کیفیت کار را حفظ کنیم. کافیست یک بار کار خود را به ما بسپارید تا متوجه کیفیت آن شوید.

مث تایپ آنلاین  

تایپ مث تایپ آنلاین


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                                 47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                        09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                              09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                                   09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                                  09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی