بیشتر افرادی که خدمات ترجمه و تایپ مدرک را دریافت می کنند، افرادی هستند که قصد مهاجرت دارند. آنها نیاز دارند تا مدارک خود را به زبان انگلیسی ترجمه و تایپ نمایند. این اسناد و مدارک شامل تمام مدارک می شوند. از جمله مدارک تحصیلی، اداری، حقوقی، شخصی، مهاجرتی و … . از این رو تایپیست ها باید از مهارت بالایی در زمینه تایپ این نوع مدارک برخوردار باشند.
تایپ مدرک
آیا تایپو سفارش تایپ مدرک قبول میکند؟
تمام موسسات و شرکت های ارائه دهنده خدمات تایپی، در زمینه های مختلفی به کاربران خود خدمات ارائه می دهند. یکی از این خدمات، تایپ و ترجمه مدارک است. البته باید بگوییم مدارک می توانند شامل زمینه های مختلفی شوند. مثلا ممکن است موسسه های حقوقی نیاز داشته باشند برخی اسناد و مدارک موجود در دست آنها تایپ شده و در آرشیو اطلاعات حقوقی نگهداری شوند.
کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید
صدور فاکتور رایگان می باشد
پشتیبانی 24 ساعته 47624763 - 021
مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری) 09195920598
مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری) 09196924796
مشاوره رایگان تقویت رزومه 09197349500
مشاوره رایگان چاپ کتاب 09197349500
مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری) 09198282102
مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری) 09195046400
مسئول پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری) 09195046400
مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی 09195046400
مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و تدوین ویدئو 09195046400
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09197733916
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09199170040
تماس، واتساپ یا تلگرام
هزینه تایپ هزینه ترجمه هزینه صفحه آرایی هزینه ویراستاری هزینه چاپ کتاب
هزینه طراحی جلد هزینه تحلیل آماری هزینه تهیه پاورپوینت هزینه خلاصه نویسی
از سوی دیگر ممکن است برخی از افراد تمایل داشته باشند برخی اسناد اداری را تایپ کرده و سپس پرینت بگیرند. به همین دلیل باید بگوییم دریافت خدمات تایپی ممکن است توسط هر شرکت یا موسسه ای نیاز شود. حتی برخی از مردم جامعه نیز ممکن است نیاز به دریافت چنین خدماتی داشته باشند. پس لازم است موسسات و سایت های ارائه دهنده خدمات تایپی، با بهترین شرایط این خدمات را به کاربران خود ارائه نمایند.
تایپیست هایی که در زمینه تایپ مدرک فعالیت می کنند، هم نیاز دارند از سرعت تایپ بالایی برخوردار باشند، هم نیاز دارند که بتوانند برخی مدارک را ترجمه کنند. آنها باید بتوانند بسیاری از نیازهای کاربران خود را برطرف نمایند. از این رو باید مهارت بالایی در هر زمینه ای کسب کنند. البته شرکت های ارائه دهنده خدمات تایپی، بسته به تخصص و مهارت هر تایپیست سفارش به ایشان ارائه می نمایند.
به همین دلیل تایپیست هایی که اطلاعاتی در خصوص نحوه تایپ و ترجمه مدارک ندارند، اقدام به دریافت چنین سفارشاتی از سوی کاربر نمی نمایند. آنها در هر زمینه ای که مهارت و تخصص دارند سفارش دریافت کرده و خدمات خود را به کاربران ارائه می نمایند. پس کاربرانی می توانند مطمئن باشند که پس از ثبت سفارش، خدماتی که به ایشان ارائه می شود زیر نظر افراد متخصص خواهد بود. از این رو آنها پس از اتمام سفارش ثبت شده خود، می توانند با اطمینان از فایل های دریافتی استفاده کنند.
ترجمه و تایپ مدارک
تایپ مدرک شامل چه خدماتی می شود؟
همانطور که پیش از این نیز بیان نمودیم، خدمات تایپی در زمینه های مختلفی به کاربران ارائه می شود. از این رو همه شرکت ها، موسسات، ادارات، دانشجویان، اساتید و … می توانند بسته به نیازی که دارند، از این خدمات بهره مند شوند. ممکن است برخی ادارات نیاز داشته باشند از خدمات تایپی برای تایپ اسناد و مدارک اداری استفاده کنند.
در حالی که دانشجویان می توانند اقدام به دریافت خدمات تایپ پایان نامه، تایپ مقالات، تایپ جزوات و …. نمایند. از سوی دیگر نیز برخی شرکت ها وجود دارند که برای تایپ مدارک حقوقی نیاز به دریافت چنین خدماتی خواهند داشت. از این رو تنوع خدمات تایپ مدرک بسیار زیاد است و هر شخصی بسته به نیازی که دارد می تواند از این خدمات بهره مند شود.
با این حال متداول ترین و مهم ترین مدارکی که نیاز به تایپ دارند، اسناد رسمی همچون مدارک تحصیلی، مدارک حقوقی، مدارک اداری، مدارک مهاجرتی، مدارک شخصی و … هستند. در صورتی که این مدارک در کنار تایپ نیاز به ترجمه نیز داشته باشند، باید توسط کاربران هزینه دیگری برای آنها پرداخت شود. زیرا هزینه تایپ و ترجمه برای کاربران به صورت مجزا تعیین می شود.
کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید
صدور فاکتور رایگان می باشد
پشتیبانی 24 ساعته 47624763 - 021
مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری) 09195920598
مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری) 09196924796
مشاوره رایگان تقویت رزومه 09197349500
مشاوره رایگان چاپ کتاب 09197349500
مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری) 09198282102
مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری) 09195046400
مسئول پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری) 09195046400
مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی 09195046400
مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و تدوین ویدئو 09195046400
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09197733916
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09199170040
تماس، واتساپ یا تلگرام
هزینه تایپ هزینه ترجمه هزینه صفحه آرایی هزینه ویراستاری هزینه چاپ کتاب
هزینه طراحی جلد هزینه تحلیل آماری هزینه تهیه پاورپوینت هزینه خلاصه نویسی
در حال حاضر بیشتر شرکت ها ترجیح می دهند تمام مدارکی که نیاز به تایپ دارند را، توسط تایپیست های آنلاین انجام دهند. آنها اقدام به ثبت سفارش تایپ نموده و این خدمات را با هزینه بسیار مناسب دریافت می کنند. اما برخی دیگر از شرکت ها و ادارات نیز وجود دارند که نمی توانند اسناد و مدارک تایپی را از دفتر خارج کنند.
آنها به سراغ درخواست تایپیست در محل می روند و در محل کار با اطمینان تایپ مدرک را به تایپیست ها می سپارند. هر دوی این تایپیست ها به یک میزان هزینه دریافت میکنند. اما ممکن است بسته به برخی عوامل، هزینه تایپیست های اعزام در محل نسبت به تایپیست های آنلاین بیشتر شود. لازم است کاربران این عوامل را پیش از ثبت سفارش و درخواست تایپیست مورد بررسی قرار دهند.
تایپ مدارک متنوع
تایپ مدرک چقدر طول میکشد؟
این که مدارک لازم برای تایپ چه مدت زمانی نیاز دارند، بسته به حجم آنها می تواند متغیر باشد. ممکن است کاربری تعداد صفحات زیادی را برای تایپ به تایپیست بسپارد. این مسئله نیاز به زمان زیادی خواهد داشت. در حالی که برخی دیگر از کاربران تعداد صفحات کمتری را برای تایپ ارائه نمایند اما در کنار تایپ، نیاز به دریافت خدمات ترجمه ای نیز داشته باشند.
تایپ این نوع مدارک نیز به دلیل حساسیت بالای ترجمه، زمان زیادی نیاز خواهد داشت. پس در حالت کلی باید بگوییم زمان تایپ مدارک بسته به حجم و تعداد صفحات مورد نیاز محاسبه خواهد شد. موسسات و سایت هایی که خدمات تایپی به کاربران خود ارائه می دهند، در ابتدای ثبت سفارش مدت زمان تقریبی را به کاربر اعلام می کنند. حتی کاربران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با اپراتورها ارتباط برقرار کنند.
اپراتورها با بررسی میزان حجم سفارش، تعیین می کنند که مدت زمان تایپ مدرک چقدر باید باشد. سپس این مسئله را به اطلاع کاربر می رسانند و کاربر بسته به آن برنامه ریزی می کند. لازم به ذکر است که کاربران خود نیز می توانند بسته به حجم سفارشی که دارند، این مدت زمان را تخمین بزنند. البته اگر کاربران نیاز داشته باشند که در مدت زمان کوتاهی سفارش آنها انجام شود، می توانند اقدام به ثبت سفارش فوری نمایند.
این نوع سفارشات به تایپیست های سرعتی و ده انگشتی ارجاع داده می شود، تا در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش کاربر را به اتمام برسانند. البته باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که سفارشات فوری، هزینه بیشتری برای کاربران در بر خواهد داشت. اما کاربرانی که مدت زمان زیادی برای دریافت خدمات تایپی خود دارند، می توانند در هر زمانی که بخواهند سفارش خود را به صورت معمولی به ثبت برسانند. در این صورت هزینه برای آنها کمتر محاسبه خواهد شد.
مدت زمان مشخص برای تایپ مدرک
هزینه تایپ مدرک چقدر است؟
برای تمام افرادی که نیاز دارند از خدمات تایپ مدرک بهره مند شوند، این سوال مطرح می شود که تا چه میزان هزینه باید برای انجام این کارها پرداخت شود؟ مدارک اصولا از حساسیت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل تایپیست ها نیاز دارند که در آرامش و با دقت تایپ این نوع اسناد را انجام دهند. اما ارائه خدمات با کیفیت توسط تمام شرکت ها و سایت ها به کاربران تضمین داده می شود.
پس تایپیست ها در هر صورت باید سفارش کاربران را با نهایت دقت و وسواس تایپ کنند. این مسئله چندان در میزان هزینه خدمات تایپی تاثیرگذار نخواهد بود. اما این که حجم سفارش چقدر است، می تواند یک عامل تاثیرگذار در هزینه تایپ مدارک به شمار رود. اگر شخصی تعداد صفحات زیادی را برای تایپ به شرکت بسپارد، مسلما بسته به هر صفحه، باید هزینه ای مشخص بپردازد. البته برخی از سایت ها و شرکت ها، برای کاربران خود در این زمینه امتیازاتی را در نظر گرفته اند.
به این صورت که اگر حجم سفارش کاربران برای تایپ مدرک بالا باشد، کاربران می توانند از برخی تخفیفات شرکتی استفاده کنند. از سوی دیگر اگر کاربران نیاز داشته باشند که اقدام به ترجمه مدارک خود نمایند، خدمات تایپی که در کنار ترجمه متون دریافت می کنند، برای آنها رایگان خواهد شد. دقیقا این امتیازی است که بیشتر شرکت ها برای کاربران خود در نظر گرفته اند. از این رو افرادی که نیاز به دریافت چنین خدماتی دارند، باید بهترین سایت را انتخاب کنند.
البته سایت های بسیاری نیز در کشور وجود دارند که ممکن است خدمات تایپی را با قیمت ارزان در اختیار کاربران قرار دهند. اما این که کیفیت ارائه این خدمات به چه میزان است، باید توسط خود کاربران بررسی شود. کاربرانی که به کیفیت خدمات دریافتی خود اهمیت می دهند، همواره به سراغ شرکت هایی می روند که این خدمات را به صورت تضمین شده در اختیار آنها قرار می دهند.
هزینه تایپ مدارک
آیا با ارسال تصویر فایل میتوانم سفارش تایپ مدرک ثبت کنم؟
تایپ از روی عکس، یکی از خدماتی است که شرکت های ارائه دهنده خدمات تایپی به کاربران خود ارائه می دهند. آنها تایپیست هایی را در این زمینه دارند که تنها از روی عکس اقدام به تایپ مدارک مورد نیاز کاربران می نماید. مثلا ممکن است شخصی نیاز داشته باشد اطلاعات موجود بر روی مدارک تحصیلی خود را جمع آوری کرده و در یک فایل بگنجاند. او می تواند از روی مدارک تحصیلی خود عکس گرفته و آن را برای تایپیست ارسال کند.
تایپیست ها نیز برای تایپ مدرک از روی عکس، در کوتاه ترین زمان اقدام خواهند کرد. البته باید اشاره کنیم که اپراتورها در حین ثبت سفارش توسط کاربر، میزان کیفیت عکس گرفته شده از روی مدرک را بررسی می نمایند. در صورتی که عکس گرفته شده از خوانایی لازم برخوردار نباشد، اپراتورها این نکته را به کاربران اطلاع می دهند. اگر کاربر قادر به تامین عکس دیگری نباشد، با هزینه بیشتر، سفارش ایشان ثبت خواهد شد.
اما اگر عکس دریافتی از کاربر از کیفیت مناسب برخوردار باشد، سفارش به صورت معمول پروسه ثبت خود را طی کرده و در کوتاه ترین زمان نیز انجام خواهد شد. تایپیست ها نه تنها اقدام به تایپ مدرک از روی عکس می نمایند، بلکه در صورت لزوم آنها از روی فایل های صوتی نیز اقدام به تایپ مدارک خواهند نمود. زیرا این نوع خدمات توسط کاربران بسیاری درخواست می شود و تایپیست ها نیز در تمام آنها مهارت دارند.
تمام تایپیست هایی که در شرکت های خدمات تایپی فعالیت می کنند، از آزمون های مرحله ای گذشته اند. آنها با نهایت دقت انتخاب شده اند و در گروه های مختلفی دسته بندی می شوند. برخی از آنها حرفه ای هستند و برخی دیگر معمولی. دستمزد هر یک از آنها متفاوت است، اما خدماتی که به کاربران ارائه می دهند در زمینه های یکسان است. این که کاربران تمایل به دریافت خدمات از تایپیست های معمولی داشته باشند یا حرفه ای، به خود آنها بستگی خواهد داشت.
خدمات تایپ و ترجمه مدارک
مهمترین وظیفه تایپیست مدارک چیست؟
تمام تایپیست هایی که خدمات تایپ مدرک به کاربران ارائه می دهند، وظیفه ی خاصی دارند. آنها می دانند که اطلاعات موجود در مدارک، از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. به همین دلیل لازم است از نهایت دقت و حساسیت خود برای تایپ این نوع اسناد و مدارک استفاده کنند. اگر در تایپ مدارک اشتباهی رخ دهد، این مسئله می تواند برای کاربران مشکلات زیادی را به وجود آورد.
پس مهمترین وظیفه تایپیست ها، ارائه خدمات با بالاترین میزان کیفیت است. اگر تایپیست ها نتوانند متن مدارک را به خوبی تایپ کرده و آن را در اختیار کاربر قرار دهند، ممکن است توسط شرکت جریمه شوند. زیرا برای تمام شرکت ها، اولویت اول رضایت کاربران است. به همین دلیل هم برای استخدام تایپیست ها نهایت وسواس را به خرج می دهند.
تایپیست ها برای تایپ مدرک نیاز دارند به یک سیستم با صفحه کلید استاندارد و اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشند. آنها همچنین باید در یک فضا و محیط کاری آرام مشغول به تایپ شوند، که از بروز هرگونه اشتباهی در تایپ محتواها جلوگیری نمایند. آنها می توانند در چنین محیطی چند ساعت بنشینند و مشغول به انجام کار شوند. هر چه محیط آرام تر باشد، دقت تایپیست ها در انجام کار بیشتر خواهد بود.
همچنین تایپیست هایی که در چنین محیط آرامی به تایپ مدرک می پردازند، می توانند سرعت کار خود را نیز افزایش دهند. علاوه بر این مورد، تایپیست ها نیاز دارند که با نرم افزار آفیس به خوبی آشنا باشند. آنها باید تمام اصول و قواعد نگارشی را رعایت کنند تا متن تایپ شده بی نقص باشد. پس به طور کلی باید بیان کنیم که تایپیست ها وظایف بسیار زیادی در ارائه خدمات به کاربران دارند. از این رو آنها باید تمامی این مهارت ها را کسب کرده و سپس به عنوان تایپیست مشغول به فعالیت شوند.
در غیر این صورت ممکن است کاربران از خدماتی که دریافت می کنند رضایت نداشته باشند و دیگر با شرکت ارائه دهنده خدمات تایپی نیز، همکاری نکنند. این مسئله هم به ضرر تایپیست ها و هم به ضرر شرکت ها تمام خواهد شد. پس باید با دقت به این مسئله توجه نشان داد.
کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید
صدور فاکتور رایگان می باشد
پشتیبانی 24 ساعته 47624763 - 021
مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری) 09195920598
مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری) 09196924796
مشاوره رایگان تقویت رزومه 09197349500
مشاوره رایگان چاپ کتاب 09197349500
مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری) 09198282102
مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری) 09195046400
مسئول پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری) 09195046400
مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی 09195046400
مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و تدوین ویدئو 09195046400
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09197733916
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09199170040
تماس، واتساپ یا تلگرام
هزینه تایپ هزینه ترجمه هزینه صفحه آرایی هزینه ویراستاری هزینه چاپ کتاب
هزینه طراحی جلد هزینه تحلیل آماری هزینه تهیه پاورپوینت هزینه خلاصه نویسی