تا حالا لغت استارتاپ به گوش شما خورده؟ آیا دوست دارید یک کار آفرین سریالی باشید؟ آیا علاقه دارید کار آفرینی خودتان را داشته باشید؟ حتما با شنیدن این لغت ها به یاد استارتاپ ها و کار آفرینان سریالی آمریکایی افتادید و فکر می کنید در ایران چنین چیزی نشدنی است. اگر این سوالات و افکار ذهن شما را مشغول کرده است، با ما همراه شوید. قصد داریم یک نمونه موفق از کارآفرین سریالی ایرانی را برای شما معرفی کنیم. آقای یوسفیان با برخورداری از هشت استارتاپ موفق یکی از بزرگترین افراد در صنعت استارتاپ ایران هستند.. ایشان قصد دارند با استفاده از طرح جزیره کار آفرینی لغت استارتاپ را در فرهنگ ایرانی جا بیندازند.

از استارتاپ تا جزیره کارآفرینی

دکتر یوسفیان در مسیر کار آفرینی

احتمالا می پرسید، چرا یوسفیان استارتاپ را انتخاب کرد؟ اگر شما هم دانشجو باشید و یا در حال اتمام تحصیل حتما بسیار نگران هستید این همان شرایطی بود، که سال ها پیش آقای یوسفیان در پایان مقطع دکترای خود درگیر آن شدند و با همت خود شروع به استارتاپ کردند. یوسفیان بارها در این راه شکست خورد و سرمایه ای بالغ بر دویست ملیون تومان را از دست داد و تلاش کرد تا در نهایت جزیره کار آفرینی با تلاش های دکتر یوسفیان پایه گذاری شد. جزیره ی کار آفرینی طرحی است، که مشوق بسیاری از جوانان ایرانی خواهد شد. یوسفیان با راه اندازی جزیره کار آفرینی در پی ایجاد شغل و درآمد برای جوان ایرانی است. در جزیره کار آفرینی یوسفیان و همکارانش از آزمایش هیچ ایده ای نمی ترسند و تا موفقیت آن ایده روی آن تلاش و سرمایه گذاری می کنند. یوسفیان همواره از شکست های خود درس گرفته و تاکنون لغت “نمی توان” را استفاده نکرده است. لبخند به لب داشته و به هر شکست با زاویه ای مناسب نگریسته است. یوسفیان برای حمایت از جوان ایرانی ایستاده است و جزیره ی کار آفرینی را پایه گذاری کرده است. جوان ایرانی در هر زمینه ای که بخواهد می توانید استارتاپ تاسیس کند و جزیره ی کار آفرینی تا آخرین قدم در ایده پردازی، بازاریابی و گسترش استارتاپ راهنما و حامی او خواهدبود. استارتاپ وضعیت مالی جوان ایرانی را بهبود می بخشد و دیگر هیچ جوانی نمی گویید: ((کار نیست)).

 

شروع استارتاپ

یوسفیان بدون داشتن حتی یک ریال و فقط با استفاده از روابط اجتماعی خود شروع به استارتاپ کرد. شاید کسی باورش نمیشد، این معلم سرخانه روزی یک میلیارد بشود. او در آغاز این استارتاپ با کمک دوستش که در آن روزها یک انتشاراتی داشت شروع به کار کرد. یوسفیان با این که توان صد درصدی بر روی این استارتاپ گذاشته بود، لحظه ای شغلش به عنوان معلم سرخانه را ترک نکرد. از حقوق اندک تدریس خصوصی که انجام میداد سرمایه استارتاپ و ادامه زندگی خانواده اش را فراهم می کرد. شما به عنوان یک جوان ایرانی برای استارتاپ نیاز به یک سرمایه گذاری دارید. البته برای داشتن یک استارتاپ و کار آفرینی سریالی پول به تنهایی کافی نیست. شما نیاز به روابط قوی و فردی با تجربه برای راهنمایی دارید. یوسفیان در جزیره ی کار آفرینی در انتظار شما جوانان مشتاق ایرانی است.

 

جزیره کارآفرینی برای استارتاپ ها تامین سرمایه میکند

شاید در گذشته با داشتن روابط قوی با دوستان و بدون سرمایه می توانستید شروع به استارتاپ کنید. اما حالا اینکار مقدور نیست. علت در شیوه ی نادرست تحصیل دانشجویان و تحصیل نمره محور بدون در نظر گرفتن پیشرفت جهان است. بیشتر جوانان ایرانی ایده دارند ولی سرمایه ندارند. شرکت های شتاب دهنده تنها افرادی هستند که می توانند به  کمک این جوانان بیایند. جزیره کار آفرینی از صفر تا صد استارتاپ در کنار شما خواهد بود. این شرکت با پوشش انواع مختلف استارتاپ ها با رهبریت دکتر یوسفیان به عنوان یک کار آفرین سریالی هر لحظه آماده ارائه خدمت به شما استارتاپ های تازه کار است. آقای یوسفیان به خاطر مجموعه ی کاملی از شکست ها و موفقیت هایش یک الگو و حامی مناسب برای کسانی است، که در ابتدای کار هستند. ایشان با توجه به سختی های که خود در این مسیر تحمل کرده اند بهتر از هرکسی توان همدردی با مدیران نوکار را دارند و با تمام تیم خود و توان خود هر لحظه آماده شروع یک استارتاپ جدید و حمایت مالی از استارتاپ ها است.

 

امکانات جزیره کارآفرینی

جزیره کار آفرینی به استارتاپ های خود وام بدون بهره می دهد، اما چگونه؟ شرکت جزیره ی کار آفرینی برای ایده پردازانی که دوست دارند یک استارتاپ را آغاز کنند، تیم و مبلغ 25 میلیون تومان را می دهد. در عوض تا مدتی که خود ایده پرداز تعیین می کند در سود استارتاپ شریک خواهد شد. تازه این تنها گوشه ای از حمایت های جزیره کار آفرینی است، این مجموعه به مدت یک سال دفتر و تمام وسایل لازم در جهت استارتاپ شما را فراهم می کند. در جزیره کار آفرینی زمانی که درک کردیم شما به تجربه لازم رسیده اید و آموزشات ما موثر واقع شده است، شما را ترک خواهیم کرد. پس از آن انتخاب با شماست که آیا دوست دارید پا جا پای جزیره کار آفرینی بگذارید یا خیر. این مجموعه حاصل تلاش صادقانه و کار آفرینی سریالی دکتر یوسفیان است، به خاطر همین می گوییم:(( نتیجه ی کار آفرینی سریالی جزیره کار آفرینی است)).

 

زمان لازم برای سود دهی استارتاپ

اگر با جزیره کار آفرینی همراه باشید، استارتاپ شما بسیار سریع پاسخ خواهد داد. متخصصین این شرکت با آموزش اصول و راز های کپی برداری در استارتاپ کیفیت و در نتیجه سود دهی استارتاپ شما را تضمین می کنند. این شرکت با راه اندازی بیش از ده استارتاپ موفق و معروف در ایران با شناخت کامل از اصول بازاریابی و ایده پردازی به شما توان رقابت با سایرین را خواهد داد. ما در جزیره کار آفرینی با آموزش اصول جذب نیرو و حفظ مشتری توان شما در کسب سود را تقویت می کنیم. با این حال و به طور متوسط برای سود دهی استارتاپ شما سه تا شش ماه زمان لازم است و پس از آن ثروت به شما لبخند خواهد زد. صبر داشتن و تجربه گرفتن از شکست ها را فراموش نکنید، به جزیره کار آفرینی تکیه کنید. شاید شما ادامه دهنده مسیر ما و کارآفرینی سریالی بعدی باشید. بهتر بگویم ایده از شما سرمایه از ما. دست در دست ما بگذارید، تا جزیره کار آفرینی خود را بسازید و کار آفرین سریالی بعدی که جا پای جای آقای یوسفیان می گذارد، شما باشید.

 

چند نمونه از استارتاپ های موفق دکتر یوسفیان

جزیره کارآفرینی با رهبریت یوسفیان تا کنون استارتاپ های متعددی را راه اندازی کرده است، در جزیره کارآفرینی با به کارگیری بیش از 60000 نفر مجموعه ای از موفق ترین پرسنل در زمینه های گوناگون را داریم. قصد داریم در اینجا هشت مورد مهم و معروف از آن ها را بیان  کنیم.

ایران تایپیست: این استارتاپ در زمینه خدمات ترجمه، تالیف و تایپ انواع کتاب و محتوای خدمات ارائه می کند.

رایامارکتینگ: این استارتاپ یکی از موفق ترین استارتاپ ها است، که با به کار گیری بیش از 5000 نویسنده، پدیکست و گرافیست خدمات تولید محتوا (متنی- صوتی-تصویری – موشن گرافیک) را انجام می دهد.

مامی فود: این سیستم با به کار گیری تجارب بانوان به ارائه انواع دستور پخت غذا های خانگی، محلی و حتی فروش آن ها اقدام می کند.

وکیل تلفنی: این سیستم استارتاب با به کارگیری بیش از ده هزار وکیل به صورت شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات قضایی به مراجعین است.

جیب پی: این استارتاپ در زمینه مبادله انواع ارز، خدمات بورس و خدمات پرداخت هر لحظه اماده ارائه خدمت به مشتریان است.

ژناریا: این استارتاپ با به کار گیری متخصصان شیمی و بیوتکنولوژی آماده ارائه خدمت در زمینه انواع آزمایش های بیوتکنولوژی و ارائه نتایج می باشد.

ارشدان: این استارتاپ مختص ناشران می باشد و با تالیف و ترجمه انواع کتاب ها در خدمت اساتید و ناشران محترم می باشد.

داستانت: این استارتاپ با هدف ارائه جدیدترین رمان ها و انتخاب برترین نویسندگان طراحی شده است و با چاپ داستان های این نویسندگان موجب کسب درآمد برای مدیران ود و نویسندگان شده است.

شکست و موفقیت

آقای یوسفیان تا کنون بارها شکست خورده اما نا امید نشده است تا جایی که اینک با داشتن هشت استارتاپ موفق دارای بهترین وضعیت مالی است. شکست و موفقیت در استارتاپ تضمینی نیست و تمام احتمالات پنجاه پنجاه است. نکته اساسی این است که شکست پایان کار نیست. در راه استارتاپ شما همانند مورچه ی هستید که برای حمل یک دانه صد بار و حتی بیشتر تلاش می کند تا بقای زندگیش را تضمین کند. شکست خود مقدمه پیروزی بعدی است. در جزیره ی کار آفرینی هرگز شکست نمی خورید، چراکه ما تمام راه ها را رفته ایم و تمام زوایا را دیده ایم.  ما اینجا هستیم با تمام توان تا به شما بگوییم کدام استارتاپ و چرا. بنابر این از شکست نترسید جزیره ی کار آفرینی و تجارب دکتر یوسفیان باشما است.

برنامه ریزی در استارتاپ

یوسفیان سال ها برای هشت استارتاپ خود برنامه ریزی کرد تا به موفقیت برسد. اینک قصد دارد، در جزیره کار آفرینی به آموزش استارتاپ و تجمیع ایده های مثبت جوانان ایرانی بپردازد. کار کردن بدون سود دهی در ابتدای کار بسیار سخت و طاقت فرسا است، اما یوسفیان با ارائه تسهیلات مقداری از سختی کار را برای شما خواهد کاست. در جزیره ی کار آفرینی با به کارگیری هزاران مسیر راه ورود شما به بازار را هموار کرده ایم. طبق ریشه یابی های که انجام داده شد، مشکل جامعه تحصیل کرده برنامه ریزی اشتباه می باشد. امروزه بیشتر جوانان فرض می کنند با تحصیلات مدیر یک شرکت خواهند شد و خزانه های پول به پای آنها خواهد ریخت، که کاملا غلط است. یوسفیان به کمک جزیره ی کارآفرینی در پی رفع این نگرش نادرست و ارائه راهکار های برای موفقیت جوانان ایرانی است. راهکاری که نام این فرد را در کنار کارآفرینان سریالی و جنجالی جهان مثل دوروف و جابز قرار دهد. جزیره کار آفرینی در راه استارتاپ کمر خم کرده است تا نردبانی برای موفقیت جوانان شود.