خدمات ویراستاری

ویراستاری متن

خدمات ویراستاری به مجموعه خدماتی گفته می شود که برای نوشته ها و متن های مختلف ارائه می گردد. در این خدمات، یک فرد به عنوان ویراستار، جملات و نگارش متن را بررسی می‌ کند تا از استاندارد بودن و صحت آن مطمئن شود. ویراستاری، یک فرایند ادبی و بسیار لذت بخش است. یک کتاب، نوشته شده است یا یک مقاله به زبان فارسی یا انگلیسی آماده شده و اکنون نیاز است که مشخص شود آیا جملات و علائم نگارشی به درستی رعایت شده اند یا خیر.

 خدمات ویراستاری جزء جدایی ناپذیر از فرآیندهای چاپ کتاب، تولید محتوا، ترجمه، تایپ، نویسندگی و نگارش مقالات علمی است. در بازار خدمات تایپ و ترجمه، ویراستاری هم ارائه می شود. اگر شما متنی را برای تایپ سفارش دهید، ویراستاری هم برای آن انجام می گیرد. هر دو، قیمت مشخصی دارند. در برخی موارد، متن های نوشته آماده شده صرفاً برای اجرای ویراستاری ارجاع داده می شوند. این عوامل در قیمت این خدمات منعکس می ‌شوند. در ادامه‌ مطلب درباره  نکات مهم در ویراستاری صحبت می کنیم.


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


خدمات ویراستاری کتاب

خدمات ویراستاری

ویراستاری متن

 خدمات ویراستاری کتاب، درست پس از نگارش متن کتاب ارائه می شود. تمام انتشارات و مجموعه هایی که در حوزه چاپ و نشر کتاب یا انتشار مقالات فعالیت می‌کنند، مجموعه خدمات حرفه ای ویراستاری را برای مشتری در نظر می‌گیرند. ویراستاری کتاب، بسیار اهمیت دارد. جملات و علائم نگارشی باید صحیح به کار رفته باشند. کتاب ها جزو اسناد فرهنگی محسوب می شوند، بنابراین نباید هیچ غلط املایی یا دستور زبانی داشته باشند. ویراستاری کتاب، زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که از حالت ترجمه از زبان دیگری به زبان فارسی آماده شده باشد. ویراستاری کمک می‌کند که معنا و مفهوم جملات ترجمه شده مطابق با فرهنگ و هنجارهای جامعه نوشته شده باشد.

افرادی که خدمات ویراستاری کتاب را انجام می دهند باید مهارت ‌های لازم در این زمینه را داشته باشند. تمام نوشته هایی که قرار است برای چاپ و انتشار در تیراژ بالا ارسال شود نیاز به ویراستاری دارند. جملات در کتاب نباید آنچنان سنگین باشند که مخاطبان آنها را متوجه نشوند. این دقیقاً نکته ای که اهمیت ویراستاری کتاب را نشان می دهد.

 ویراستاری کتاب از روی دست نوشته و از روی متن تایپی انجام می‌شود. بسته به حجم کتاب، زمان ویراستاری متفاوت است. همچنین موضوع کتاب در قیمت نهایی این خدمات تاثیر دارد.

خدمات ویراستاری مقاله

خدمات ویراستاری

ویراستاری متن

خدمات ویراستاری مقاله در راستای خدمات ویراستاری کتاب اهمیت دارد. ویراستاری مقاله زمانی ارائه می‌شود که فرد، یک مقاله به زبان فارسی انگلیسی یا یک زبان دیگر نوشته است و تصمیم دارد آن را در یک ژورنال، مجله یا منبع معتبر به چاپ برساند. مقالات در آینده، یک منبع معتبر قابل استفاده محسوب خواهند شد، بنابراین هم از نظر محتوایی و هم از نظر ویراستاری باید روی آنها با دقت، کار شده باشد. مقالات هم مانند کتاب نباید غلط املایی یا نگارشی داشته باشند.

 برای ویراستاری مقاله معمولاً ویراستار به صورت قسمت بندی شده کل مقاله را مطالعه می‌کند و با رعایت استانداردهای ویراستاری، عیب ها و نقص ها را برطرف می‌کند. برای ویراستاری مقاله و ویراستاری کتاب، استفاده از یک ویراستار حرفه‌ای ضرورت دارد. مقاله، یک بار منتشر می‌شود بنابراین ویراستار باید زمان کافی را برای ویرایش متن اختصاص دهد. مقالات، موضوعات مختلفی دارند و قیمت ویراستاری مقاله هم بر اساس موضوع و حجم کار تعیین می شود.