هزینه تایپ فارسی

هزینه تایپ فارسی

هزینه تایپ فارسی با توجه به فاکتورهای مختلف محاسبه می شود. اینکه در متن مورد تقاضای مشتری چه جزئیات و نوشته هایی وجود داشته باشد بر روی قیمت نهایی تایپ تأثیر دارد. تایپ کردن از روی یک متن ساده بدون شکل، نمودار یا فرمول ‌نویسی ارزان تر خواهد بود. هر چقدر متن، پیچیده تر باشد، قیمت تایپ فارسی بیشتر خواهد شد. 

 برخی از شرکت هایی که خدمات تایپ فارسی و انگلیسی را ارائه می دهند برای هزینه تایپ فارسی یک جدول مشخص را تعیین می‌کند که مشتری بتواند بر اساس تعداد صفحات، هزینه نهایی خود را محاسبه کند.

 به طور مثال، قیمت تایپ فارسی برای 10 صفحه، قیمت تایپ برای 30 صفحه، 50 صفحه یا هزینه تایپ فارسی بیشتر از 100 صفحه در این جدول مشخص می شود. این اعداد و ارقام همه به صورت فرضی معرفی شده اند. هر شرکت یک استراتژی خاصی را برای ارائه خدمات خود تعیین می کند.

 در ادامه این مطلب درباره چگونگی محاسبه هزینه تایپ برای کتاب، انواع تایپ فارسی و عوامل تاثیرگذار در محاسبه این قیمت ها بیشتر صحبت می کنیم.


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


هزینه تایپ فارسی با فرمول

هزینه تایپ فارسی

هزینه تایپ فارسی

  یکی از دسته های اصلی برای خدمات تایپ، تایپ فارسی همراه با فرمول نویسی است. هزینه تایپ فارسی با فرمول بستگی به این دارد که فرمول های ارائه شده در داخل متن چه اندازه پیچیده باشند. فرمول های ساده ریاضی یا یک معادله معمولی معمولاً دردسرهای کمتری دارد، اما برای تایپ فرمول های مهندسی، فرمول شیمی، فیزیک و ریاضیات دانشگاهی، وقت بیشتری از یک تایپیست گرفته می ‌شود، بنابراین هزینه تایپ فارسی با فرمول برای دروس دانشگاهی بیشتر خواهد بود.

 فرمول نویسی یک مهارت در تایپ فارسی و انگلیسی محسوب می شود. تعدادی از شرکت هایی که این خدمات را ارائه می‌ دهند ابتدا متن مشتری را دریافت می‌ کنند و آن را از نظر دشواری تایپ و فرمول نویسی در یک گروه قرار می دهند. در حقیقت پس از این بررسی ها، هزینه تایپ فارسی با فرمول نویسی بر اساس ساده و پیچیده بودن به مشتری ارائه می شود.

 برخی دیگر از مجموعه های خدمات تایپ با فرمول نویسی، یک محدوده قیمت را به مشتری اعلام می کنند تا مشتری بتواند بر اساس حداکثر قیمت، تصمیم گیری کند. در این شرایط، مدت زمانی که برای تحویل کار نیاز است به مشتری اعلام می گردد. برای هر سفارش می توان تایپ فوری یا تایپ معمولی را در نظر گرفت که هر یک قیمت متفاوتی دارد.

هزینه تایپ فارسی کتاب

هزینه تایپ فارسی

هزینه تایپ فارسی

 برای محاسبه هزینه تایپ فارسی کتاب، یک استاندارد مشخص از سوی شرکت ارائه دهنده این خدمات تعیین می شود. همانطور که می دانید تایپ یک کتاب با حجم بالا بسیار زمان بر است. گاهی ممکن است لازم باشد تایپ از روی یک دست نوشته انجام شود که در این صورت قیمت تایپ فارسی بیشتر خواهد بود.

 در برخی موارد تایپ فارسی از روی فایل های منتشر شده از کتاب های دیگر انجام می شود که آن هم قیمت مخصوص به خود را دارد.

هزینه تایپ فارسی کتاب معمولاً به صورت استاندارد به ازای هر 250 کلمه محاسبه می شود. در کنار این خدمات باید هزینه ویراستاری و کنترل نگارش متن را نیز به آن اضافه کرد. برای اینکه مشتریان از قیمت حدودی سفارش خود اطلاع پیدا کنند، محاسبه آنلاین هزینه تایپ در برخی از وب سایت ها وجود دارد.

تمام شرکت هایی که این خدمات را ارائه می دهند برای کتاب هایی با حجم کمتر از 50 صفحه و کتاب ‌های بیشتر از 100 یا 150 صفحه، تخفیف های جزئی یا تخفیف های چند درصدی را در نظر می ‌گیرند.

 هزینه تایپ فارسی کتاب به علاوه فرمول نویسی، پاورقی یا تایپ انگلیسی داخل متن به صورت مجزا برای هر بخش محاسبه می گردد. قبل از ثبت سفارش تمام جزئیات را باید مشخص کرد.