چنانچه سفارشی در خصوص تایپ و چاپ کتاب، دارید و هر چه سریع تر بایستی رزومه شغلی – تحصیلی خود را برای چند روز آینده ارتقاء بخشید، خبرهای خوبی برایتان داریم. ما به این موضوع واقف هستیم که شما به دنبال تایپ سریع برای چاپ کتاب خود در یک موسسه معتبر هستید، به همین منظور می‌توانید در اولین فرصت به سراغ موسساتی همچون تایپو بروید و سفارش خود را ثبت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات تایپ و چاپ کتاب در موسسه تایپو باقی مقاله را از دست ندهید.

تایپ و چاپ کتاب 

 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


تایپ و چاپ کتاب بصورت آنلاین

برای بهره مندی از کلیه خدمات تایپ و چاپ کتاب، در کنار خدمات حضوری به صورت اینترنتی هم می‌توانید از امور تایپ ما در هر کجای کشور که باشید استفاده نمایید. تایپ و نشر کتاب از جمله خدماتی است که به طور همزمان با پایان یافتن تایپ نوشته هایتان حتی می‌توانیم با پایین ترین تعرفه ها برایتان انجام داده و در نهایت آنها را با نام خود به چاپ رسانید. پس طی 24 ساعت شبانه روز می‌توانید وارد صفحه ثبت سفارش شوید و فرم مورد نظر را پر کنید تا کمتر از 5 دقیقه پیش فاکتور رایگان برای سفارش تایپ و چاپ کتابتان ثبت گردد.

تایپ و چاپ کتاب با ارزانترین قیمت

شاید باور کردنش سخت باشد، منتها تایپ و چاپ کتاب با ارزانترین قیمت در موسسه تایپو واقعیت دارد و برای اینکه از نزدیک شاهد ماجرا باشید می‌توانید سفارش تایپ و چاپ کتابتان را به نیروی فعال بالغ بر 40 هزار تایپیست، صفحه آرا، ویراستار، مترجم، گرافیست، طراح جلد کتاب و ... بسپارید تا در کمترین زمان، آن هم با پایین ترین نرخ ها، سفارش تان را سر موعد تحویل دهند. با همه این تفاصیل ممکن است همچنان نگران هزینه‌ تایپ قبل از انتشار کتاب باشید، خیال تان راحت، همواره کارشناسان ما راه حل های ویژه‌ای دارند، به عنوان مثال، در همان ابتدای مشاوره،  هزینه‌ها مطابق با بودجه شما برآورد می‌شود و از طرفی، در صورتی که توان پرداخت هزینه‌ها را سر وقت نداشتید، می‌توانید به صورت قسطی سفارش تایپ و چاپ کتاب تان را با ارزانترین روشها تسویه نمایید.

تایپ و چاپ کتاب با تحویل فوری

ممکن است شمایی که در حال حاضر مشغول خواندن این مقاله تحت عنوان تایپ و چاپ کتاب هستید، سفارشی دارید و به همین خاطر به چند مرکز سر زدید، اما از آنجایی که حجم تایپی که دارید بسیار بالاست و بر حسب زمانی که مشخص کردید، اکثر مراکز از پذیرش آن سر باز زدند. خاطرتان آسوده، می‌توانید با توجه به راههای ارتباطی که در همین صفحه درج شده با ما در تماس باشید تا درخواست تان سر وقت انجام پذیرد.

تایپ و چاپ کتاب با گارانتی

همواره در جریان پذیرش چاپ و تایپ کتاب، روند کاری مجموعه تایپ به گونه‌ایست که همه تایپیست های توانمند ما پس از ارائه کار، از طریق کارشناسان مربوط بررسی می‌شود. بدین ترتیب تایپ و  چاپ کتاب با گارانتی بدان مفهوم است که، چنانچه سفارش را تحویل گرفتید و مشاهده کردید که نیازمند ویرایش مجدد می‌باشد، می‌توانید این مسئله را در اولین فرصت به همکاران ما اطلاع دهید، تا آنان هم بدون دریافت هزینه‌ی اضافی آن را برایتان ادیت مجدد نمایند. از اینرو، درخواست تایپ به همراه چاپ کتاب در کوتاهترین زمان انجام می‌پذیرد و هر چه سریعتر به اهداف کوتاه - بلند مدت خود دست می‌یابید.