بازنویسی پایان نامه، زمانی برای مخاطب رضایت بخش است که نویسنده‌ی آن، بدون اینکه دستی بر مفهوم برده باشد، بتواند با زبان گویا و روان ساختار جمله را تغییر دهد. نوشتن دوباره پایان نامه به نوعی خلق یک اثر جدید با همان مضمون پیشین است. از سویی با توجه به این نکته، به استحضار می‌رسانیم که مؤلفه‌ی کیفیت از آن جمله پارامترهایی است که در این نوع سفارشات نقش بسیار پر رنگی دارد. با توجه به حساسیت موضوع، به جهت انجام بازنویسی پایان نامه برای دانشجویان، تعداد متخصص کاربلد را در جمع خود به خدمت گرفتیم، تا به نحو مطلوب تری بتوانیم تمام رشته ‌های دانشگاهی را پوشش دهیم. لذا، در صورت تمایل تا پایان مطلب همراه ما باشید، تا بیشتر بتوانیم در باب خدماتی چون بازنویسی پایان نامه با یکدیگر هم کلام شویم.

بازنویسی پایان نامه

 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی

 


ارزان ترین بازنویسی پایان نامه

به منظور ارائه خدمات ارزان ترین بازنویسی پایان نامه، چیزی که برای همگان اهمیت دارد، آن است که در ورای پایین ترین تعرفه‌ها، پارامتر کیفیت در میان سایر پارامترها در صدر قرار گیرد. در پی بازنویسی فارسی پایان نامه، موسسه ما هم با رعایت این اصل و قاعده، در ادامه پیشنهادات ویژه‌ای هم برایتان در نظر دارد. مرکز ما با نازلترین قیمت ها برای بازنویسی نمودن پایان نامه، در همه حال سعی بر آن دارد تا موانع و مشکلات پیش روی شما را رفع نماید. از آنجایی که در خصوص بازنویسی پایان نامه فارسی، عده‌ای نمی‌خواهند گرفتار هزینه‌های بالای برخی موسسات شوند، به دنبال موسسه‌ای هستند که با مدیریت مالی، سفارش دوباره نوشتن پایان نامه را به آنان بسپارند. خاطرتان آسوده، کارشناسان ما، با توجه بودجه شما، هزینه‌هایتان را تخمین می‌زنند. مورد بعدی اینکه، شما می‌توانید از خدمات پرداخت اقساطی ما در هر لحظه که بخواهید، بهره مند شوید. در ضمن ما برای شما، تخفیفات ‌ویژه دانشجویی را هم ضمیمه سفارش ارزان ترین بازنویسی پایان نامه نمودیم.

 سریعترین بازنویسی پایان نامه

سریع ترین بازنویسی پایان نامه، همواره به کمک کسانی می‌آید که فشردگی برنامه های روزانه، به ناچار آنها را از انجام برخی کارها باز می‌دارد. به منظور از نو نوشتن پایان نامه، اگر نمی‌خواهید از سایر برنامه های پیش رویتان عقب بمانید. بهتر است آن را به نویسندگان ما بسپارید، چرا که آنان می‌توانند با زبان ساده و روان خود، فحوای کلام را به نحوی دیگر به خوانندگان تان انتقال دهند. در جریان پارافریز کردن پایان نامه، مسئله‌ای که این روزها خیلی بر آن تاکید می‌شود، آن است که بهترین خدمات به همراه سرعت است، که معنی پیدا می‌کند. بنابراین، در انجام سفارشات بازنویسی پایان نامه، با حفظ کیفیت، چاشنی سرعت را هم بدان می افزاییم تا مشتری همیشگی ما شوید.

بازنویسی پایان نامه توسط متخصصین

برای انجام بازنویسی پایان نامه، یکی دیگر از آن توصیه‌‌های کارشناسی شده‌ی ما این است که، کسی را برای این کار در نظر بگیرید که با قلم خوبی که دارد، می‌تواند متن شما را به زبان سلیس و شیوایی، البته با حفظ مفهوم، به گونه‌ای دیگر شرح دهد. با توجه به این وصف، بالطبع بازنویسی نمودن پایان نامه، بایستی توسط افرادی انجام گیرد که بر روی متن مورد نظر شما تسلط کافی داشته باشند. به سخن دیگر، این فرد با توجه به درکی که از جملات متن به دست می‌آورد، می‌تواند به شکل متفاوت تر آن را بیان کند که موضوع کلام دستخوش تغییر نشود. لذا موسسه ما هم در همان شروع کار، سفارش بازنویسی پایان نامه را با توجه به محتوای آن، به اشخاصی محول می‌کنند که تجربه و مهارت لازم برای انجام آن دارند و قبلاً امتحان خودشان را با بازنویسی های بیشمار پس داده اند.

‌ بازنویسی پایان نامه با حفظ فرمت و مفهوم

همانطور که قبلاً هم یادآور شدیم، مسئله مهم در بازنویسی پایان نامه آن است که مقصود نویسنده، به هیچ وجه تغییر محتوا متن نیست. بلکه  از همان جمله اول، ساختار جملات را تغییر می‌دهد تا از حالت اولیه خارج شود. از سویی در پارافریز کردن پایان نامه، با بکارگیری مهارت هایی، می‌توان یک متن تازه‌ای شکل داد. به بیان دیگر با بازنویسی پایان نامه، در عین حال که معنی و مفهوم دگرگون نمی‌شود، به نوعی درون مایه متن هم به کمک کلمات جدیدتر به روزتر می‌گردد. لذا به کمک تعدادی نویسنده تواتمند و خلاق این قابلیت را داریم، تا در راستای درخواست بازنویسی پایان نامه شما پیش رویم. برای این کار، هم تمامی تمهیدات لازم را اندیشیم تا کالایی که شایسته شماست، تقدیم تان کنیم.

بازنویسی پایان نامه تضمینی

موسسه تایپو برای قبول سفارشاتی چون بازنویسی پایان نامه، تمامی امکانات و خدمات خود را به کار می‌گیرد تا خروجی  همانی باشد که شما انتظار دارید. خبردار باشید که، برای بازنویسی پایان نامه فارسی تان، گارانتی خدمات را هم پیوست آن نمودیم تا با خیال راحت، ثبت سفارش کنید. از طرفی در پایان نامه بازنویسی شده، این امکان را بر شما فراهم نمودیم تا بتوانید با فراغ باز درخواست ادیت مجدد کنید. جالب است بدانید، برای انجام خدماتی چون ادیت و اصلاح، هیچ مبلغی دریافت نمی‌کنیم، چرا که در امور بازنویسی پایان نامه، گارانتی تضمینی خدمات را داریم.  بنابراین، با استفاده از کمترین هزینه‌ها، درخواست بازنویسی پایان نامه تان را تقبل می‎کنیم، تا حسن نیت مان را زودتر از اینها به شما اثبات کنیم.  

بازنویسی پایان نامه آنلاین

در میان خدمات  متعددی که برایتان در پی بازنویسی پایان نامه در نظر گرفتیم، مطلع باشید که،  افزون بر مشاوره حضوری، می‌توانید از  خدمات آنلاین ما هم استفاده نمایید، تا در هزینه‌ و زمان تان به گونه‌‌ای خاص صرفه جویی کنید. بدین ترتیب هر زمان که به اینترنت دسترسی داشتید، آنلاین شوید و ثبت نام کنید. به محض ثبت سفارش، از سوی اپراتور سایت برای شما زیر 5 دقیقه پیش فاکتور رایگان صادر می‌شود. علاوه بر خدمات آنلاینی که برای بازنویسی پایان نامه در فهرست برنامه هایمان گنجاندیم، می‌توانید با شماره تماس هایی که در این صفحه قید شده، به صورت غیرحضوری هم با ما در ارتباط باشید. از طرفی، اگر مجدداً سوالی در خصوص بازنویسی پایان نامه داشتید، می‌توانید در قسمت درج نظرات، ثبت کنید، تا در اسرع وقت کارشناسان ما، پاسخگوی تمام و کمال سوالات شما باشند، تا کلیه ابهامات برطرف گردد.

ترجمو